19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-2013/2014 Dönemi Avusturya Üniversitelerine Kayıt İşlemleri

Avusturya kayıt sistemi değişti


yurtdışı eğitim


2013/2014 Dönemi Avusturya Üniversitelerine Kayıt Yaptıracakların Dikkatine; 
avusturyada üniversite okumak istiyorsanız  bazı bölümler  öğrencilerini  sınavla alacaktır .
Asağıda üniversiteye alınacak öğrenci kontenjanı ve  basvuru son tarihlerı verilmektedir .
İLGİLİ BÖLÜMLERDEN BIRINI DÜSÜNÜYORSANIZ BASVURU TARIHLERINI KACIRMAYINIZ .
- işletme (533 - 31 Mayıs)
- uluslararası işletme (794 - 31 Mayıs)
- iktisat (415 - 31 Mayıs)
- Biyoloji (1290 - 2 Ağustos)
- Eczacılık (686 - 2 Ağustos)
- Beslenme bilimleri (698 - 2 Ağustos)
- Psikoloji (500 - 2 Ağustos)
- İletişim (1123 - 2 Ağustos)
 EGER BELIRLI KONTENJANA ULASILMAZSA ÖĞRENCILER SINAVSIZ DIREK KAYIT YAPTIRABILECEKLERDIR FAKAT ÖN KAYIT TARIHLERINE DIKKAT EDEREK KAYIT YAPTIRMAK ZORUNLUDUR .BU TARIHLERI KACIRANLAR KAYIT YAPTIRAMIYACAKLARDIR .
Önemli –sınav sadece lisans öğrencılerıne yapılacak olup MASTER  öğrencılerı sınavsız kayıt yaptıracak lardır .
Detaylı bılgı ıcın SD  danışmanlarına ulasınız .
ÜNİVERSİTEDE BİRKAC BÖLÜME KAYIT YAPTIRMAK İSTİYORUM  DİYORSANIZ?  SD DANIŞMANLARINDAN BILGI ALINIZ !
İsterseniz bilgi istek formunu doldurun biz sızı arayalım .
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr
   
  
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder