21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-BELÇİKA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

BELÇİKA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Avrupa’nın en küçük ülkelerinden biri olmasına rağmen yaşam standartlarının oldukça yüksek olduğu bir ülke olan Belçika, yurt dışında eğitim almayı düşünen Türk öğrenciler için cazip bir seçenek olmuştur ve gittikçe de daha cazip bir hale gelmektedir.
Belçika Üniversitelerinin lisans programları üç programdan oluşmaktadır. Bunlar; Professional Bachelor, Advenced Bachelor ve Academic Bahhelor’dır.
Professional Bachelor; mesleki dallarda eğitim veren programlardır ve kredisi 60’tır. Uygulamalı eğitimin iş tecrübesiyle birleştirilerek sunulduğu bu programlar öğrencilerin gelecek yaşamlarının yapı taşını oluşturmaktadır.
Lisans eğitimlerine master seviyesinde devam etmeyi planlayanlar Academic Bachelor programlarına katılmak zorundadırlar. Bu programlar sadece Belçika üniversitelerinin bünyesinde bulunmaktadır.
Belçika Üniversitelerinin lisans programlarının eğitim dili genellikle Fransızcadır. Eğitim dilinin İngilizce olduğu programlar da bulunmaktadır. Öğrencilerin bu programlara başvuru yapabilmesi için TOEFL sınavından 87-109, IELTS sınavından da 6,0(en az) derecelerine sahip olması gerekmektedir.
Eğitimin süresinin 3 yıl olduğu Belçika’da üniversite eğitim ücretleri tercih edilen üniversitenin programına bağlı olarak yıllık 500-700€ arasında değişiklik göstermektedir.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder