23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-ALMANYA’DA YÜKSEK LİSANS

ALMANYA’DA-YÜKSEK-LİSANS


yurtdışı eğitim



ALMANYA’DA YÜKSEK LİSANS EĞİTİMİ ŞANSI

Almanya’da yüksek lisans eğitimi almak size üstün bir kariyer sağlamaya yardımcı olmaktadır. Üstelik geleceğiniz için atacağınız bu büyük adım çok da ekonomik!
Yurtdışında master eğitimi için hem ekonomik hem de prestijli bir seçenek arıyorsanız Almanya’daki yüksek lisans fırsatlarını değerlendirmelisiniz. Tüm dünyada adayların ilgisini çeken Almanya, dünya çapında tanınan üniversiteleri ve akademik kadrolarıyla Türk öğrencileri de karşılama hazır!
Almanya’da alacağınız yüksek lisans eğitimi, size yepyeni bir akademik kimlik kazandırabilir ve muhteşem bir kariyer dünyasının kapısını açabilir.
Kaliteli bir eğitim sistemine sahip ve dünyaca tanınan Alman üniversitelerinde ücretsiz master avantajını değerlendirin. Almanya’daki devlet üniversitelerinde verilen eğitim ücretsizdir. Almanya’daki üniversite eğitimi devlet tarafından finanse edilmektedir. Devlet desteğinde olan üniversitelerin öğrencilerinden alınan ücret sadece 100-500€ arasındadır. Bu şansı kaçırmayın ve dünyanın en prestijli üniversitelerinde ücretsiz yüksek lisans eğitimi alarak, özgeçmişinizde büyük bir fark oluşturun!
Almanya’da yüksek lisans eğitimini değerli kılan en önemli özellik, birçok alman üniversitesinin dünya devi sanayi ve teknoloji kuruluşlarıyla ortak projeler yürütüyor ve öğrencilerine bu şirketlerde staj ve çalışma imkânları sunuyor olmasıdır. Bu ülkede master eğitimi almak, bu tip şirketlerden önemli çalışma deneyimleri ve referanslar edinmeyi ifade eder. Mezuniyet sonrasında başarılı bir kariyer elde etmek için bu çok büyük bir nimettir. Ülkenin bu özelliği öğrencilere çok kaliteli bir uluslar arası ortamda eğitim ve bireysel gelişim fırsatı sunar. Öğrenciler hem Almancayı hem de İngilizceyi etkin bir şekilde öğrenir ve kullanır. Birçok farklı ülkeden oluşan arkadaş çevresi sayesinde de geniş bir vizyon sahibi olurlar.
Mezuniyet sonrası Almanya’da çalışma ve oturma hakkı elde edeceğinizi de unutmayınız! Bir Alman üniversitesinden mezun olduğunuzda, size 2 yıl süreli çalışma ve oturma hakkı sağlanmaktadır. Bu süre bittiğinde Türkiye’ye dönebilir ya da kariyerinizi Almanya’da sürdürebilirsiniz. Bu ülkede yaşayacağınız deneyim size hem Avrupa hem de Türkiye’de iyi bir kariyerin kapılarını açacaktır.
Almanya’da yüksek lisans eğitimine başvuru yapabilmek için, lisans mezunu olmanız veya mezuniyet aşamasında olmanız yeterli sebeplerdir. Türkiye’de ALES sınavına girmeniz ya da bir yüksek lisans programına yerleşmiş olmanız şartı gerekli görülmemektedir. Almanca eğitimini başarıyla tamamlayan adaylar master eğitimlerine başlayabilmektedirler.
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR.


Donanmacı Mahallesi İzmir , Karşıyaka
Tel/Fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder