19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Uzaktan Eğitim

UZAKTAN EĞİTİM


yurtdışı eğitim


Türkiye'de üniversitelere yerleşen öğrenci sayısı belli.her kez istediği üniversiteye yerleşemediği ülkemizde istemediği bölümlere girmek istemediği meslekleri yapmak zorunda kalan kişilerin sayısı her gecen gün artmakta.Çalışmakta olan ve çalışma hayatını bırakmadan okumak isteyenler yada istediği bir bölümü bitirmek isteyen yada istediği saat diliminde istediği mekanda bilgisayarının olduğu her yerde eğitim almanın rahatlığını yaşamak isteyen her kez uzaktan eğitim alabilir .SD yurt dışı eğitim danışmanlığı sizin için uzaktan eğitim alacağınız bölümleri ve ülkeleri sizin ayağınıza getirdi. SD yurt dışı eğitim çatısındaki işin uzmanı danışmanlardan bilgi alabilirsiniz.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder