21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-MIAMI'DE BULUNAN DİL OKULUMUZ

Miami Hakkında

Amerika Birleşik Devletlerinin, Florida eyaletinde yer alan şehir, Florida eyaletinin en önemli turistik mekânlarından biridir. Şehrin en önemli gelir kaynağı turizmdir. Halkın büyük bir çoğunluğu Latin kökenlidir.
Miami Karnavalı, Büyük Florida Operası, Frost Sanat Müzesi ve Miami Bilim müzesine ev sahipliği yapan şehir aynı zamanda çok kültürlü yapısından dolayı değişik müzik ve danslara da ortam oluşturmaktadır. 

Okul Hakkında

Okul finansal merkezin göbeğinde yer almaktadır. Binada yüzme havuzu, spor alanı ve restoranlar gibi birçok sosyal alan bulunmaktadır. Okul içerisinde geniş sınıflar, iki resepsiyon alanı ve büfe bulunmaktadır. 
Bunun haricinde kablosuz internet bağlantısı ve bilgisayar laboratuarları da bulunmaktadır.
 
 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder