19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Almanya'da İngilizce Yüksek Lisans Bahar Dönemi Kayıtları Başladı!

master bahar dönemi kayıtları başladı .


yurtdışı eğitim


Almanyada İngilizce yüksek lisans bahar dönemi  kayıtları başladı .
Almanya ,avrupanın en kaliteli eğitimi alacağınız ülkelerindendir.teknoloji, techisat ,donanım anlamında cok iyi seviyede olan üniversitelerinde master yapmak bir cok öğrencinin hayalidir .almanyada eğitim almanın avantajlarından biride master da İngilizce eğitim alabilirsiniz .almanyada İngilizce master programlarına yazılmak için tüm detayları SD yurtdışı eğitim danışmanlarından ücretsiz olarak alabilirsiniz.üstelikwww.sdyurtdisiegitim.com.tr de bilgi istek formunu doldurun biz sizi arayalım ve bilgilendirelim
Almanyada master programlarına bahar dönemi başvuruları başladı.istediğiniz master programına yazılmak için SD yurtdışı eğitime ulaşmanız yeterlidir. Size gereken her türlü desteği alabileceksiniz .Evrak listesini konaklama detaylarını ve uluslararası işlemleri SD olarak biz yapıyor sizi evraklarla ve prosedürlerle uğraştırmayıp konfor yasamanızı sağlıyoruz .

Haydi Almanyada master yapmak istiyorum diyorsanız SD yurtdışı eğitim güvencesiyle hayalinizi gerçekleştirin .


Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder