19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Makedonya'da istediğiniz Bölümü Okuyabilirsiniz!

İstediğin Bölümü Seç


yurtdışı eğitim


Kalkandelen (Tetova )Devlet Üniversitesi 

Makedonyanın 3.büyük sehri olan tetova(kalkandelen ) de 1994 yılında kurulmustur.12000 den fazla öğrenciye eğitim sağlamış olan bu üniversitede 11 fakülte ve 3 enstitü ile eğitim vermektedir. Üniversite dünyada Avrupa birliğinde ve türkiyede YÖK tarafından akreditedir.

EĞİTİM DİLİ –Arnavurcadır..
TETOVA devlet üniversitelerinde lisans ,master ,doktora programları vardır.

Tetova devlet üniversitesinin anlamsalı olduğu üniversiteler.

- Kocaeli Üniveristesi,
- İstanbul Üniversitesi,
- Pamukkale Üniversitesi.
- Sakarya Üniversitesi,
-İstanbul Ticaret Üniversitesi,
- Bursa Uludağ Üniversitesi
Tetova Kalkandelen Üniversitesi –Fakülteleri
Yıllık harc ücretleri 1000 € dur
Sağlık Bilimleri Fakültesi 
Tıp 
Diş Hekimliği
Eczacılık 
Revir
Genel Hemşirelik 
Ebelik 
Acil Tıp Teknisyenliği 
Fizyoterapi
 İşletme Fakültesi (Kumanova) 
iş İdaresi
İşletme (Üsküp, Kırçova) 
Kamu Yönetimi
 Felsefe Fakültesi 

Felsefe

SOSYOLOJI 

TARIH 

PEDAGOJI 

SINIF ÖĞRETMENLIĞI 
Okul Öncesi Öğretmenliği 
Psikoloji (Üsküp) 
Matematik ve Doğa Bilimler Fakültesi 
Biyoloji (Üsküp)
Biyokimya (Üsküp) 
Analitik Kimya (Üsküp) 
Fizik Kimya (Üsküp) 
Kimya Öğretmenliği (Üsküp) 
Fizik Öğretmenliği (Üsküp) 
Matematik Öğretmenliği (Üsküp) 
Bilgisayar Öğretmenliği (Kumanova,Kicevo,Üsküp ) 
Coğrafya Öğretmenliği 
Ekoloji ve Teknoloji Enstitüsü (Ekoloji - Struga)

Filoloji Fakültesi
İngiliz Dili ve Edebiyatı (Üsküp, Kicevo, Struga, Kumanova)
Tercümanlık (Her Dil) Bölümü Bulunuyor. 
Arnavut Dili ve Edebiyatı 
Makedon Dili ve Edebiyatı 
Alman Dili ve Edebiyatı 
İtalyan Dili ve Edebiyatı 
Fransız Dili ve Edebiyatı
Gıda Teknoloji Fakültesi 
Beslenme
Gıda Teknolojisi 
Beslenme
Kültür Fakültesi
Arap Dili ve Edebiyatı
Türk Dili ve Edebiyatı 
Karşılaştırmalı Edebiyat (Üsküp)
 Müzik Sanat Fakültesi 
Müzik Öğretmenliği
Sanat Müziği 
Koro 
Kompozisyon 
Müzik Bilimi 
Orkestra 
Etno- Müzikoloji 
Vokal: Enstrümantal 
Şarkı 
Solo 
Piyano 
Keman 
Viyola 
Violonçenlo 
Kontrbas 
Klarnet 
Saksofon 
Oboa 
Gitar 
Flüt 
Fagot 
Truba 
Trombon 
Borular
Dramatik Sanat Fakültesi 
Oyunculuk
Film Yönetmenliği 
TV Genel Müdürlüğü 
Montaj 
Kameramanlık
Beden Eğitimi
Antrenörlük 
Güzel Sanatlar Fakültesi 
Grafik Tasarım
Boyama 
Figüratif Sanat 
Heykel 
Grafik 
Boyama 
Grafik tasarım 
Heykel--jimlastik--Voleybol--Yüzme--Hentbol--Basketbol--Atletizm --
 Hukuk Fakültesi 
Hukuk (Üsküp, Kırçova)
Uluslar arası Hukuk 
Uluslar arası İlişkiler 
Yönetim İdaresi 
Gazetecilik 
Siyaset Bilimi
İktisat Fakültesi
Ekonomi
Finans 
Muhasebe yönetimi 
Pazarlama Yönetimi 
Ekonomi ve iş yönetimi (Struga, Üsküp) 
Turizm 
Genel Turizm 
Turizm Yönetimi
İnşaaat  Fakültesi 
İnşaat mühendisliği
Altyapı ve yol Mühendisliği 
Mimarlık 
Tasarım 
Kentleşme 
Mekatronik 
Mühendislik Ekonomisi 
SD Yurtdışı eğitim ile istediğiniz bölümde okumanın keyfini yaşayın. kesin kayıt garantisi veriyoruz . 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder