23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-AVUSTURYA’DA YÜKSEK LİSANS

AVUSTURYA’DA-YÜKSEK-LİSANS


yurtdışı eğitim



AVUSTURYA’DA YÜKSEK LİSANS EĞİTİMİ ŞANSI

Kaliteli bir eğitim için tün dünyada öğrencilerin tüm ülkelerdeki seçenekleri değerlendirdiği günümüzde, Avusturya yüksek lisans eğitimi almak için en ideal ülkelerden biridir. Avusturya dünya üniversiteler sıralamasında en üst sıralarda kendine yer bulmayı başaran bazı üniversitelere ev sahipliği yapmaktadır.
Avrupa’nın kültür ve sanat başkenti olmasının yanı sıra çoğu kez dünyanın en yaşanılası şehri unvanına layık görülen Viyana, sahip olduğu üniversiteleri ve akademik gücü ile de dünyanın en önemli ve avantajlı eğitim destinasyonlarından biridir.
Avusturya üniversiteleri tüm dünyadan prestijli diploma arayan öğrenciler için mükemmel bir tercihtir. Sadece 1500€ ödeyerek, prestijli ve dünyaca kabul gören bir master eğitimi sahibi olmanızı sağlayan bu üniversiteler, size ve geleceğinize büyük değer katacaktır.
Avusturya’da yaşamanın ve öğrenim görmenin size sağlayacağı yabancı dil avantajını da unutmayın! Avusturya’da ana dil olarak Almanca konuşulmaktadır; sahip olduğu geniş uluslar arası öğrenci yapısı sayesinde İngilizce pratiği olanağı da bulunmaktadır.
Avusturya’da master eğitimi almak, uluslar arası saygın bir diplomadan fazlası bir anlama sahiptir. Burada geçireceğiniz zaman size hem kültürel gelişim hem de kişisel gelişim bakımından hayat boyu işinize yarayacak donanımlar kazandıracaktır.
Avusturya’da yüksek lisans eğitimi almayı cazip hale getiren bir diğer özellik de Avusturya üniversitelerinin dünyaca ünlü sanayi ve ticari şirketler ile entegre projelerinde yer alması ve öğrencilerine çok kaliteli uygulamalı eğitimin yanında staj olanakları sunabilmesidir.
Avusturya’da master eğitimini tamamlayan öğrenciler 2 yıl süreyle Avrupa Birliğinde çalışma ve oturma hakkına sahip olma ayrıcalığına sahiptirler.
Avusturya’da yüksek lisansa başvuru yapabilmeniz için mutlaka profesyonel bir yardım almanız gerekmektedir. Bu aşamada yapmanız gereken, yıllardır binlerce öğrenciye kılavuzluk eden SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığıyla iletişime geçmenizdir.   
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder