21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-BRIGHTON'DA YER ALAN DİL OKULUMUZ

Brighton Hakkında

Brighton, İngiltere'nin güney doğu bölgesinde Manş Denizi kıyısında bir kenttir. Kraliyet ailesi ve İngiltere sosyetesini oluşturan aristokrat ve zengin sınıfının tatil yeri olan şehir oldukça sofistike ve göz kamaştırıcıdır.
Şehrin mutlaka görülmesi gereken yerlerinden biri The Royal Pavilion’dur. Bunun haricinde Palace Pier (Saray rıhtımı) de yürüyüş yapmak, eğlence yerlerinde vakit geçirmek ve midelerinizi klasik İngiliz yemekleri ile doldurmanız için oldukça güzel bir mekândır. 

Okul Hakkında

Okul kumsala, şehir merkezine ve yurt binasına sadece kısa bir yürüyüş mesafesi uzaklıktadır. Okulda geniş sınıflar, kablosuz internet bağlantısı, ortak kullanım alanı ve bahçe bulunmaktadır. 
  
  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder