23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-KANADA'DA EĞİTİM ALMANIN AVANTAJLARI

Kanada-da-Eğitimin-Avantajları


yurtdışı eğitim



kanada da okumak
yurtdışında okumaya karar vermiş öğrencilerin   dikkat etmelerı gereken unsurlar vardır .bir ülkenin temiz ve  güvenli olması ,kaliteli üniversitelerinin olması ,ülke halkının yabancılara karsı tutumları,yasamak ve eğitim için harcıyacakları miktarlar .bu sorulara cevap aldıgınız sıze uygun gelecek ülkeler arasında kanada basta gelir,
kanada da eğitim almanın avantajları;
Dünya Bankası ve Birleşmiş Milletler Kanada'nın dünyanın okumak ve yasamak için en iyi yer oldugunu acıkladı.
Kanadalılar eğitim kalıtesıne cok önem veren bir toplumdur . kanada  da eğitim icin kişi başı na düsen para G-8 ülkelerin daha fazladır .OECD sıralamasında ilk 3 dedir.Kanada üniversitelerinden mezun olan kişiler kariyerleri açısından ciddi yol almış demeklerdir.Diploması tüm dünyada gecerlidir. amerikada 1000 üzerinde üniversite olmasına karsın Kanada da100 universiteyi bulmaz .Kaliteye bakıldıgında kanada üniverisiteleri daha iyi durumdadır.
kanada da iki yabancı dil konusulur fransızca ve ingilizce .lisana meraklı öğrenciler için ideal bir ülkedir      
             Kanada, değişik ülkelerden birçok insanın ve farklı ırkların bir arada yaşadığı çok kültürlü bir ülkedir. Dolayısıyla, Kanada'da kendinizi her zaman ülkenizde gibi hissedebilirsiniz.
Kanada,yurt dışından gelen müsafir öğrencilere yüksek standart sunmaktadır.kanada eğitim kurumları yabancı öğrencilere kendilerini rahat hissettirek intibakılarının  kolay olmasını saglayacak yöntemler gelistirmişlerdir.yabancı öğrenciler cok güzel karsılanır kendilerine özel hizmetler sunulur ve eğitim hayatları boyunca da yardım hizmet devam eder.eğitim imkanlarındaki cesitlilik ,farklı kültürden gelen insanların bir arada bulundugu buyuk bir ülkedir. Kanada da okumak için gidiyorsanız iki sey gereklidir .
1- okul kabul mektubu
2-kanada vizesi
SD yurtdışıeğitim danışmanları size bu konuda danışmanlık yaparak okul kayıt belgenızın gelmesınısaglayacakk ayrıca vize işlemlerinizin tümünde yardımcı olacaktır .
Düşük yaşam giderleri
Son 3yıl içinde enflasyon oranının en düsük ülkeler arasında olan Kanada da  yıllık eğitim harcları 7500 dolar civarındadır . Yasam giderleri için yıllık 8000 dolar harcamanız olacaktır.kanada  ülkesine gelen yabancılara calışma hakkı veren ülkeler arasındadır .öğrenciler calışma hakkına sahiptirler.part time bile calışan bir öğrenci bu giderlerinin bir cogunu karsılayabilirler.
Örnek gider cesitleri
Yerel Otobüs Ücreti tek gidiş $1.50
Ülke içi telefon  $0.25
restoranda yemek $7.00 - 25.00 kişi başına
Sinema $4.25 -$8.50
Kanada içi mektup $0.51
Uluslararası posta (mektup) $0.95
Tek odalı daire, aylık kira $300- $700
Kanada da üc sehir , Dünya Bankası taraında yasamak ı , çalışmak ve okumak dünyada ki 10 sehir arasına girmiştir . Birleşmiş Milletlerin bir araştırmasında ise Kanada hayat kalitesi açısından en iyi ülkedir.
kanada oldukca fazla göc alan bir ülkedir .ayrıca göce olanak veren sistemi dolayısı ile orada kalmak yasamak calışmak cok kolaydır .öğrenciler okumaya gidip orada kalmak isterlerse sistem rahatlıkla kalmaya müsaaittir.kanada bir cok etnik gruba ev sahiplıği yapar var olan tüm etnik gruplar temsil edilir.türk cockularıiçin ilk orta ve lise okulları türce olarak acılmıstır.kanada sanatsal faaileyetlere cok önem verir.ayrıca medya ,eğlence cok gelişmiştir .100den fazla radyo 719 televizyon istasyonu ile eğitim kültur eglence anlamında izleyenlerıne dinleyenlerıne  hizmet verir.plajlar halkın kullanımına acıktır. alışveriş merkezleri Bütün önemli şehir merkezlerinde çok çeşitli alışveriş merkezleri, lokanta, tiyatro, sanat galerisi ve müzeler bulunmaktadır. Kanada nın her yerinde  spor ve eğlence tesislerinin yanı sıra çok sayıda park, bahçe yesil alanlar bulunur  kişibası düşen bilgisayar miktarı diğer ülkelerden cok fazladır.yasaynaların % 65 sinin evleri kendilerine aittir.
     Her yıl yapılan  araştırmalardan cıkan sonuç, 174 ülke arasında  Kanada, en yüksek notları özellikle eğitim alanında almıştır .Yüksek yasam standartları ,evrensel saglık hizmetleri,siddet ve sucun  düsüklüğü ,kanada yasam acısından egitim acısından en iyi ülke konumundadır.kanadada güven acısından tüm üniversitelerde güvenlik birimleri vardır ve kmpüsler arasındayer altı tüp gecitlerin olması hem öğrenci güvenliğini saglamak hemde kişileri soguk ortanmdan korumak içindir.Bütün önemli şehir merkezlerinde çok çeşitli alışveriş merkezleri, lokanta, tiyatro, sanat galerisi ve müzeler bulunmaktadır. Kanada şehirleri mükemmel spor ve eğlence tesislerinin yanı sıra çok sayıda park, bahçe ve plajı halkın kullanımına sunar.
Başlıca öğrenim kurumu çeşitleri şunlardır;
 -üniversite
 -community kolej
 -özel mesleki kolej
 -college d'enseignement general et proffessionnel
 -uygulamalı sanatlar ve teknoloji koleji
 -diğer özel kurumlar
kanada ileriseviyede eğitimkalıtesini yakalamasıtır ve bu nedenle öğretim kurumlarında derecelendirme y oktur akademik yıl eylülden nisana kadardır.ilkbaharda ve yazın dersler olabilir.bazı kurumlar eylül,ocak ve nisanda kayıt alırlar .üniversite eğitimleri 3-5 yıl ,yüksek okullar1-3 yıl sürer.
Kanada egitim giderleri acısından türkiyedeki vakıf üniversitelerine verilecekücretler kadar oldugu görülüyor .yurt dışındaingilizce yada fransızca egitim almıs biri olarak hem dil acısından hemde kanada dan mezun olmak sizin işsizler ordusuna katılmayacagınızın garantisi olupiyi bir gelecek insaa atmiş olursunuz.



Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder