23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-CV'NİZİN ZAYIF YÖNLERİNİ KUVVETLENDİRİN!

CV-NİZ-TERCİH-EDİLİR-OLMALI


yurtdışı eğitim



Üniversite veya lise mezunu iseniz .Eger kendi alanınız da bir eğitim almak isterseniz  sertifika programları tam size göre.Sertifika programları sizin calışmak istediğiniz iş alanında size cok faydası olacaktır.Yabancı dilinizi mükemmel bir duruma getireceginiz ,karıyeriniz de önemi olacak bu programlar işverenler acısından değerlendirildiğinde masterdan daha önemli olacaktır.  Sertifika programları master programlarına göre daha kısa sürer ve daha ekonomik programlardır.Egitim süreleri genellikle 12 -36  HAFTA dır.Sertifika programlarının özelliği teoriden uzak pratiğe yönelik olmasıdır.İş hayatınız da kullanacağınız güncel ve degerli bilgileri bu sürede alacaksınız.Bilgi ve pratikle donatılacagınız  bu programda ,deneyimlerinden yaralanacagınız kişilerle work shoplar yapacaksınız. Derslerde değerlendirme yapabileceksiniz. Durum analizi yapan ,problem cözme yeteneginizi gelistiren fikir üretebilen gelişimenizi kendiniz gözlemleyeceksınız .Bu nedenle son yıllarda yurt dışı sertifika programına  talep% 700 artmıştır . Ayrıca program sonunda staj yapacak işinizde  tecrübe yasayacaksınız.Yurtdışında sertifika programlarına kabul edilmek kolaydır.kabul asaması zor yorucu olmayıp kısa zamanda sonuc alacaksınız .Hangi ülkede hangi sertifika programları var ?hangisine karar vermeliyim?vize konusunda zorlanırmıyım?nekadar harcama yapacağım? sorularına cevap arıyorsanız SD Yurtdışı egitim danışmanları sıze bu konuda yardımcı olacaklardır.SD yurtdışı eğitim size bu konuda ücretsiz danışmanlık veriyor!
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder