21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-PARİS DİL OKULUMUZ

Paris Hakkında

Fransa’nın başkentidir. Sen Nehri’nin üzerinde yer almaktadır. Paris tüm dünyaca tanınan sanatsal ve kültürel bir yaşama sahiptir. Avrupa’nın başlıca politik ve ekonomik merkezlerinden biridir. Ayrıca şehir Moda ve Lüksün başkentidir.
Şehir birçok ünlü yapı ve mekanıyla yıllardır milyarlarca turisti kendine çekmiştir. Bunlardan bazıları; Notre Dame Kathedrali, gotik binası ve ünlü Fransız yazar Victor Hugo’nın Notre Dame’ın Kamburu romanı ile ünlüdür. Louvre Müzesi, Fransa’nın ilk devlet müzesidir. Dünyanın en önemli eserleri burada sergilenmektedir. Eiffel Kulesi, ismini inşa ettiren kişi olan Gustave Eiffel’den alan kule Fransa’nın sembolüdür. Bir mühendislik eseri ve estetik bir kuledir. 

Okul Hakkında

Okul tarihi, kültürel, artistik ve ekonomik bir merkez olan Cours Rougemont diye bilinen Paris’in merkezinde konumlanmıştır. Okula yürüyüş mesafesinde müzeler, oteller, restoranlar ve sayısız butik ve barlar bulunur. 
Okul Çalışma Bakanlığı ve Paris Rektörlüğü tarafından onaylanmış özel bir enstitü olarak 1986 yılında açılmıştır ve Fransızca’ya uygun pedagojik projeyi teme alan bir yöntemi vardır. 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder