21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-VANCOUVER DİL OKULUMUZ

Vancouver Hakkında

Vancouver Kanada'nın Britanya Kolombiyası eyâletinde bulunan bir şehirdir. Batı Kanada'nın en büyük, ülkenin de üçüncü büyük metropolüdür. Farklı etnik grupların bir arada yaşadığı kozmopolit bir kenttir. Vancouver Limanı dünya ölçülerinde önemli büyüklüktedir. Ayrıca Vancouver, Hollywood ve New York'tan sonra Kuzey Amerika'daki üçüncü film üretim merkezidir. 
Vancouver ılıman iklimi ve güzel manzarasının birleşimi ile turistler için dünya çapında en popüler yerlerden biridir. Şehir, Pasifik Okyanusu’nun akımları ile ısınır ve sıradağlar tarafından korunur. Bu nedenle hava yıl boyunca ılıktır. 

Okul Hakkında

Okul otobüs durağına sadece birkaç adım, Sky Train’e 5 dakika mesafededir. Okul binası Coal Harbor’un yanı başında ve denize bakmaktadır. Okulda bilgisayar ve kablosuz internet bağlantısı, masa tenisi, öğrenci salonu ve küçük mutfak vardır. 
Okulun ilk günü yapılacak seviye tespit sınavı ile sizin için en uygun sınıfa yerleştirileceksiniz. Vancouver'daki okulumuzda dersler Pazartesi'den Cuma'yadır ve resmi tatillerde kurs yoktur. Kurs sonunda her öğrenci katıldığı dersleri ve seviyesini belirten bir sertifika alacaktır.
  
  
  

Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder