21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-MALTA/IS-SWIEQI DİL OKULU

Is-Swieqi Hakkında

Malta’nın kuzeydoğusunda bulunan bir şehirdir. Malta’nın gece hayatı ve eğlence mekanlarına sadece kısa bir yürüme mesafesindedir. Şehrin adının anlamı “su yolu”’dur. Bu da şehrin geçmişini hatırlatan bir isimdir. 

Okul Hakkında

Malta’da yer alan okul kampüs içerisinde kalacak yer imkânı sunmakla birlikte, aile yanı konaklama ve hostel/otel konaklama imkanları da sunmaktadır. Dil okulu içinde, konaklama binası, kapalı ve açık yüzme havuzu, spor salonu, aerobik salonu, oyun salonu, internet cafe, çamaşırhane, restoran, bar ve birçok sosyal aktivite alanını barındırmaktadır. Kurslar Genel İngilizce, İş/Profesyonel İngilizce, Özel Kullanım Amaçlı İngilizce olarak ayrılır. Öğrenciler TOEFL, IELTS ve Cambridge Üniversitesi EFL sınavlarına hazırlanır. 
Okul’un Verdiği Kurslar
  • Yetişkinler için genel İngilizce
  • Yetişkinler için İş İngilizcesi
  • Yetişkinler için sınav hazırlık
  • Çocuklar için genç okulları
  • Aile & çocuk programı
  • Kapalı gruplar
  • Özel kurslar
  
  
  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder