21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-DUBLİN DİL OKULUMUZ

Dublin Hakkında

İrlanda’nın başkenti ve aynı zamanda en büyük şehridir. Şehrin tarihi Vikinglere ve dolayısı ile ortaçağa dayanır. BBC’nin 2003 yılı anketi sonuçlarına göre Dublin Avrupa’nın yaşanacak en iyi başkenti, İrlanda ise Avrupa’nın en mutlu ülkesi seçilmiştir.
Dublin birçok ünlü yazarın çıktığı bir şehirdir. Bunlardan bazıları; Drakula’nın yazarı Bram Stoker, Dorian Gray’in Portresi’nin yazarı Oscar Wilde, Modernist yazar William Butler Yeats ve Ulysses kitabının yazar James Joyce’dur.
Dublin çok kültürlü bir şehirdir. Özellikle; Çin, Polonya, Filipinler, Birleşik Krallık, Nijerya, Litvanya ve Romanya’dan yoğun göç almaktadır.

Okul Hakkında

Okul şehir merkezinde Liffey nehrine ve Trinity Kolejine çok yakın bir mesafededir. Okulun içerisinde geniş sınıflar, kablosuz ağ bağlantısı ve bilgisayar odası vardır. 
 Tüm yıl boyunca değişik sosyal aktiviteler ve mükemmel kalacak yer seçenekleri vardır. Dünyanın her yerinden gelen harika öğretmenler ve öğrenciler vardır. 
   
   
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder