20 Aralık 2013 Cuma

YURTDIŞI-İspanyolca Öğrenmek İstiyorum!

İspanyolca-Öğrenmek-İstiyorum!


yurtdışı eğitim


İspanyolca öğrenmek istiyorum !

Bende diyorsanız İspanyolca son yıllarda cok öğrenilmek isteten dil arasına girmiştir .dünyada ortalama 500 milyon kişi bu dili konuşuyor .İspanyolca  dünyada en cok ülkede konuşulan  dildir .

Aşağıdaki ülkeler de ispanyolca resmi dil olarak kullanılır .

İspanya,Kolombiya, Panama, Honduras, Bolivya, Şili, Filipinler, Guatemala, Kosta Rika, Küba, Ekvador, Meksika,Venezuela'dır. Paraguay, Nikaragua, Papua Yeni Gine, Uruguay DominikCumhuriyeti, Porto Riko,El Salvador, Peru, Arjantin .

Neden ispanyolca öğrenmeliyim !

İspanyolca bilmek ,Türkiyede İspanya ile olan bağlantılarda artış olduğunu düşünürsek İspanyolca bilen kişilere ihtiyaç da geçmiş yıllara göre daha artmıştır .Öğrencilerimize tavsiyemiz Amerikada  yada ingilterede yaşamak okumak yada gitmek istiyorum diyorsanız muhakkak İspanyolca öğrenmelisiniz .Çünkü bu dil   bu ülkelerde cok yaygın olarak kullanılmaktadır. İspanyolca öğrendikten sonra dünyadaki 500 milyon kişi ile iletişim kurabileceksiniz.Uluslararası siyasi ve ticari toplantılarda sıklıkla kullanılan bu dili öğrenmek kariyerinizde avantaj sağlayacaktır .
ispanyolca öğrenmek için nereye gitmeliyim ?
İspanyolca öğrenmek için nereye  gideceğim bilmiyorum !diyorsanız ,SD olarak size tavsiyemiz var .ispanyada eğitim alabilirsiniz ama ispanyaya her zaman gidebilirim  yada daha önce gitmiştim  diyebilirsiniz. O zaman karayiplerin Playa del  Carmen ine gidelim .Saşırtıcı plajları,eski tapınakları maya piramitlerini görme sansınız olsun .Yucatan da arkadaş canlısı Meksikalı ailelerle tanışmak,sörf yapmak ,yelken ,kano ,dalış yapmak istiyorsanız bu aktıvıtelerı yapabileceğiniz eşsiz manzaralarla kucaklaşacağın Meksika da çok mutlu olacaksınız .Hem tatil hemde dil öğrenmek için cok güzel bir fırsat olacaktır .

Okul hakkında 

 
 SD sizin için Meksika nın ambiyansini yakalayan Meksika tarzında insaaa edilmiş cok güzel bir okula gönderecek .okulda sınıflar 15 kişden oluşmaktadır .bazen dersler dışarıda verilir,Kurs boyunca da ders malzemeleriniz sizlere ücretsiz verilir .

Konaklama

 
Okulun bulunduğu kampüste konaklamak mümkün dür.Kampüste yüzme havuzu ,ders çalışmak için tipik Meksika avlusu bulunur. Odalar 3-4 kişilik olup klimalıdır.Palaya del Carmen in kalbinde merkezindedir .cok ilginç görülen Karayip denizinede 2-3 dakika mesafededir .
  
iki hafatalık yaz kurusuna katılabilirsiniz . uzun süreli kurslarda vardır .kurs süresince hayatınıza renk katacak  aktiviteler.Kumsal aktıvıtelerı ,mangal ,tekne turları,dalış ,civar gezileri ,salsa kurslarıyla çok hareketli günler yasayacaksınız.  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder