21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-ROMANYA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

ROMANYA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Son yılların cazip noktalarından biri olan; siyasi, ekonomik ve eğitim olarak Avrupa’nın en göze çarpan ülkelerinden biri haline gelen Romanya, yurtdışında eğitim almayı planlayan öğrencilerinde seçim listelerine girmeyi başarmıştır.
Enerjik bir yapıya sahip olan bu ülke tüm dünyadan öğrenciler için öncelikle tercih edilen ülkelerdendir. Ülkedeki yabancı öğrenci sayısının gün geçtikçe artması da bu ülkeyi ayrıcalıklı bir noktaya taşımaktadır.
Romanya’nın Avrupa Birliğine girmesinden sonra eğitim alanında sahip olduğu niteliği daha da arttırmasıyla ve üniversitelerinden alınan diplomalarının da tüm dünyada geçerli olması sebebiyle bu ülkede eğitim almayı avantajlı kılan nedenler onu bir adım daha öne götürmektedir.
Romanya öğrenci yaşamı ve öğrenim maliyetleri açısından diğer ülkelere göre çok avantajlıdır ki bu da öğrencilerin düşünceleri üzerinde etki sahibidir.
Bu ülkede eğitim almayı tercih eden öğrenciler birçok bölümü İngilizce ya da Romence dillerinden birini seçerek okuyabilme şansına sahiptirler.
Üniversitelerin yıllık öğrenim ücretleri 2.000-5000€ arasında değişmektedir. İsteyenler için Romence ve İngilizce hazırlık eğitimleri de mevcuttur.
Türk öğrencileri Romanya’ya çeken en önemli nedenlerden biri bu ülkenin üniversitelerine başvuru ve kabul aşamasında Türkiye’de herhangi bir sınava girme ya da başarılı olma şartı aranmamaktadır. Lise mezunu olarak Romanya’da üniversite eğitimi alma şansına sahip olabilirsiniz. Tek yapmanız gereken SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığıyla iletişime geçmeniz…
Yurtdışında hem ekonomik hem de kaliteli bir eğitim almayı hedefleyen birisi için Romanya Avrupa’daki en iyi seçeneklerden birisidir.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder