23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-İNGİLTERE'DE YÜKSEK LİSANS

İNGİLTERE’DE-YÜKSEK-LİSANS


yurtdışı eğitim



İNGİLTERE’DE YÜKSEK LİSANS EĞİTİMİ ŞANSI

İngiltere’de yüksek lisans eğitimi alarak geleceğiniz için çok büyük bir yatırım yapın!
Kaliteli eğitim ve prestijli diploma denilince akla ilk gelen ülkelerden biri kuşkusuz İngiltere’dir. İngiltere’de yüksek lisans eğitimi yapmak, Türkiye’den alacağınız lisans diplomanızı çok daha değerli hale getiren önemli bir hamledir. Bu ülkede yüksek lisans yapmış biri olarak çok daha donanımlı, ayrıcalıklı ve tercih edilen bir aday olarak kariyer yolculuğunuzda emin adımlarla yükselme şansına sahip olacaksınız.
İngiltere’de yüksek lisans eğitiminin süresi 1 yıldır. Bu hem zaman hem de maliyetten tasarruf sağlayan bir eğitim süresidir. Yüksek lisans eğitiminin 1 yıl olması, İngiltere’nin dünya çapında çok tercih ediliyor olmasının temel nedenlerinden birisidir. 
İngiltere’de master eğitiminin süresi 1 yıl, vakıf üniversitelerinde ise 2 yıldır. Toplam maliyetler göz önüne alındığında yüksek lisans eğitimini bu ülkede almak hem maliyet, hem de kariyer amaçları bakımından daha doğru ve mantıklı bir tercihtir.
Her yıl binlerce uluslar arası öğrenci, sanat ve kültür kaliteleriyle ünlenmiş İngiliz Üniversitelerine, master eğitimi almak için başvuru yapmaktadır. İngiltere’de master yapmak sizi için de çok doğru bir seçenek olabilir.
İngiltere’de bulunan yüksek lisans programlarına direk başlayabilmeniz için not ortalamanızın yanı sıra İngilizce düzeyiniz de önemlidir. İngilizcesi yeterli olmayanlar öğrenciler için Pre-Master ve Pre-MBA programları düzenlenmektedir. Bu programlar sayesinde yüksek lisans eğitimi için gerekli olan dil yeterliliğine sahip olabileceksiniz.
SD Danışmanlığının kalite ve tecrübesiyle, en doğru kararı vererek başvuru sürecinizi başarıyla tamamlayabileceksiniz. Hedefleriniz, hayalleriniz, yeterlilikleriniz, kapasiteniz ve bütçenize uygun seçenekler için lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçiniz.
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR.


Donanmacı Mahallesi İzmir , Karşıyaka
Tel/Fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder