21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-HIRVATİSTAN’DA ÜNİVERSİTE ÖĞRENİMİ

HIRVATİSTAN’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Akdeniz ve Güney-Doğu Avrupa karışımı cazibesi, zengin tarihi, kültürel mirasının yanında güzel sahilleriyle ün yapmış Hırvatistan, yurtdışında eğitim almak isteyen öğrenciler için ideal bir yerdir.
Hırvatistan Hükümeti, T.C uyruklu öğrenciler için gerekli olan kolaylığı göstermekte ve ek olarak ta burs imkânları sağlamaktadır.  
Ekonomisin ağırlıklı olarak turizme dayandığı bu muhteşem ülke, Avrupa Biriliğinin üyelerinden de biridir.  
Hırvatistan Eğitim Sistemi
Hırvatistan’da toplam olarak 122 yükseköğretim kurumu bulunmaktadır. Ülkenin en eski üniversitesi olan Zagred Üniversitesi’nin bünyesinde 75.000’den fazla öğrenci yer almaktadır. Bugün, Avrupa Yükseköğretim Alanı’nın parçası olan Bologna Sürecine katılan ülkelerin arasında yer alan Hırvatistan, uluslar arası öğrencilerine hayal edebileceğinin çok ötesinde bir eğitim sistemi sunmaktadır. Disiplinler arası eğitimiyle öğrencilere geniş bir bakış açısı kazandırarak her konuda bilgi sahibi olmalarına yardımcı oluyor. Sosyal etkinlikleri ve öğrenci kulüpleriyle de okul hayatını daha keyifli bir hale getiriyor ve öğrencilere sorumluluk bilincini kazandırarak onlara iyi bir gelecek hazırlıyor. Öğrencilere sunduğu çeşitli dil kurslarıyla da onların yabancı dil alanında gerekli donanıma sahip olmasına katkıda bulunmaktadır. Eğitim dili Hırvatçadır, ancak bazı eğitim kurumlarının lisans programları İngilizce olarak verilmektedir.
Neden Hırvatistan?
Hırvatistan’da eğitim almak uluslar arası öğrencilere hem seyahat hem de keşif fırsatı yaşatacaktır. Doğal, tarihi ve kültürel zenginliğe sahip bu şirin ülke, öğrencilerin muhteşem bir eğitim deneyimi elde etmesini sağlamaktadır.
Eğitim Maliyetleri
Hırvatistan’da bulunan yükseköğretim kurumlarının harç ücretleri Hırvatistan Hükümeti tarafından belirlenir. Eğitim için harcanacak olan miktar 2.500 ile 8.000€ arasında değişiklik göstermektedir.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder