19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Makedonya'da İstediğiniz Dilde Eğitim Alma Hakkına Sahipsiniz!

Egitim Dilinizi Kendiniz Secin


yurtdışı eğitim


MİT ÜNİVERSİTESİ- ÜSKÜP
Mit üniversitesi uzman  kadrosu ıle dünya standartlarında bir üniversitedir .Uluslararası kalıtesi ile tanınan bölümleri, lisans,master, doktora calışmaları ile akridite olmus bir üniversitedir.Mit üniversitesinin üst düzey uzman profesör,docent ve öğretim kadrosu vizyonu olan arastırmacı dünyayı takip etme özelliğine sahip cağdaş ve  yenilikcidir.Bunu öğrencilerine yansıtmak ilkeleri olmustur .
Makedonya eğitim sartlarının zor olmaması.türkiyede üniversiteyi kazanamayan ve avrupa birliğine tam aday olması sebebiyle egitim kriterlerinin AB standartlarında olması türkiyede ki üniversite okumak isteyen bir cok gence cazip gelmektedir . bu nedenle Makedonya üniversiteleri de türkce egitim fırsatları sunmaya basladılar.Mit üniversiteside turkce egitim veren üniversiteler arasındadır.
türkiyeye 1 saat mesafede vizesiz her zaman ülkeye girmenin mümkün oldugu bu ülkede egitim almak üstelik türkce eğitim almak mümkün.
SD yurtdışı eğitim mit üniversitesi ile yaptıgı anlasma geregince üniversiteye kayıt veriyor .
hep hukuk okumak isterdim yada gastronomı egitimi almak istiyordum  yada türkiyede mimarlik kazanamadım ama mimar olmak istiyorum diyorsanız ;
sınavsız ,lise diplomanız ile bu üniversitelere kayıt olabılırsınız
SD yurtdışı eğitim size bu fırsatı sunuyor .siz karar verin biz sizi yerlestirelim .evrak,kayıt,noter,tercüme,bakanlıklarla,  ugrasmadan okumanın keyını cıkarın .Barınma  ,yerlesme ,karsılama ,üsküpte bir telefon kadar yakınlıkta ki eğitim danışmanlarımızla  sizlere destek veriyoruz .Üstelik ülkemizde yök tarafından tanınmıs diploma gecerliliği vardır.
Mit üniversitesi bünyesinde ayrıca makedonca hazırlık eğitimi verilir .isteyen öğrenciler makedonca hazırlık egitimi de alabılırler .

Hazırlık ücreti yıllık 500€ dur.


Bölüm harcları ise yıllık 3000 €  olup dönemlerin basında ödemek mümkündür .Yani eylül de birinci taksıdi subatta ikici taksiti ödeyebilirsiniz. 

AKREDITASYONLAR

MIT Üniversitesi, akridite olmuş özel bir üniversitedir .
Mimarlık Fakültesi (I ve II dönem)
Psikoloji Fakültesi (I dönem)
Psikoloji Fakültesi (II dönem)
Bilgisayar Bilim ve Teknoloji (I ve II dönem) Fakültesi
Yönetim Bilimleri Fakültesi (I ve II dönem)
Hukuk, Uluslararası İlişkiler ve Diplomasi Fakültesi (I ddönem)
Hukuk Fakültesi, Uluslararası İlişkiler ve Diplomasi (II dönem)
Güvenlik, Kriminoloji ve mali kontrol Fakültesi (Idönem)
Güvenlik, Kriminoloji ve mali kontrol Fakültesi (II dönem)
Yönetimi Turizm Fakültesi (I ve II dönem)
Çevre Kaynakları Yönetimi Fakültesi (I ve II dönem)
        Gıda güvenliği (I dönem)
         Atık Yönetimi (II dönem)  
MIT Üniversitesi makedonyanın başkenti olan üsküpte bulunur .üsküp makedonyanın sehir görselliğinin en iyi oldugu sehirdir.Basskent olması dalayısı  kalabalık ayrıcada cok turıst gelmektedir .bir cok  farklı ülkelerden gelen turistleri görmek mümkündür. üsküp sehri bir cok üniversiteyi  bünyesinde barındırır .Mit üniversiteside üsküp sehrinde merkeze yakın mesafededir.bu nedenle öğrenciler acısından cok avantaj saglar .
Mit Üniversitesi Bölümleri 
Yönetim Fakültesi
Bilgisayar Bilimleri ve Teknolojisi Fakültesi
Mimarlık Fakültesi
Çevre Kaynakları Yönetimi Fakültesi
Uluslararası Turizm Fakültesi
Psikoloji Fakültesi
Hukuk Fakültesi,
-Uluslararası İlişkiler - Diplomasi Fakültesi
Güvenlik, Kriminoloji ve mali kontrol Fakültesi
Havacılık Yüksekokulu
gastronomi fakültesi 

Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder