21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-İSPANYA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

İSPANYA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

İspanyol dilinin dünyada en çok konuşulan dillerden biri olması, eğitim hayatını geçirmek için güvenli bir ülke olması, sıcakkanlı Akdeniz kanına sahip İspanyol halkının yabancılara karşı hoşgörülü davranması, İspanya’nın insanları büyüleyen doğal güzelliklerinin katkılarıyla İspanya yabancı öğrenciler için bir eğitim ve kültür merkezine haline gelmiştir.
Ülkedeki çoğu üniversite devlet üniversitesidir. Özel okullar ise sadece İşletme, Otelcilik ve Yönetimi, Tasarım, Moda, İç Mimarlık vs. konularda eğitim vermektedirler.
İspanya’daki devlet üniversitelerinin eğitim yılı 4, özel okullarının bazılarının ise 3 yıldır.
Devlet üniversiteleri için yıllık 600€ eğitim ücreti alınmaktadır. Özel üniversitelerin eğitim ücreti 10.000€(minimum) civarındadır.
İspanya’da yıllık yaşam gideri miktarı 8000€’ya kadar ulaşmaktadır. Bir yurdun oda kirası aylık 750€(minimum) miktarındadır.
Yaşamanın keyifli olduğu; İspanyolca öğrenmenin eşsiz bir deneyim olduğu; devlet okullarının eğitim ücretlerinin düşük olduğu; kolaylıkla iş bulma şansının bulunduğu Türkiye’ye yakınlığının bulunması ‘’Neden İspanya’’ sorusuna verilebilecek en güzel cevaptır.
Lise mezunu olan herkes İspanya’da üniversite okuma hakkına sahiptir. Ancak bunun için pekte kolay olmayan  ‘’Selectividat’’(Genel Üniversite Giriş Sınavı) sınavına girmek ve kazanmak mecburiyeti vardır. Özel okullarda eğitim almak isteyenler için bu sınav zorunlu değildir.
İspanya’daki devlet üniversitelerinde eğitim almak isteyen öğrenciler için SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığı olarak bizler üniversite sınavlarına hazırlık kursları hizmeti sunmaktayız. Bu konuyla ilgili ayrıntılı bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bu kurslardan sonra İspanya’da bir devlet üniversitesine girme şansınız%95’tir.
Bu ülkedeki özel okulların eğitim dili İngilzcedir. Selectividat sınavı ise İspanyolcadır ve bu sınavı başarıyla geçebilmeniz için SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığı sizlere gerekli yardımı sağlayacaktır. Tek yapmanız gereken bizimle irtibata geçmeniz.
Devlet okullarının başvuru tarihi en geç Mayıs, özel okulların ise Eylül ayına kadardır.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder