21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-KOSTA RİKA’DA ÜNİVERSİTE

KOSTA RİKA’DA ÜNİVERSİTE

Latin Amerika ülkeleri arasında en eski demokrasiye sahip olan Kosta Rika, eşsiz doğa güzelliğiyle sizlere eğitim imkânı sunmaya hazır bir ülkedir.
1869 yılından itibaren, eğitimin mecburi ve ücretsiz olduğu Kosta Rika, yüksek eğitim seviyesine ve dünyadaki en yüksek okur-yazar oranlarından birine sahiptir. Ulusal bütçenin %30luk bir bölümü eğitim için ayrılmıştır.
Devletin eğitim sistemi, her seviyede öğrenim kurumlarını içine alır ve devlet okulları zinciri ülkenin en uzak noktasına kadar ulaştırılmıştır. 
Latin Amerika’da basın özgürlüğüne sahip ülkeler arasındaki listede ilk sırada bulunan Kosta Rika, eğitim kalitesi bakımından da ilk sırada yer almaktadır.
Bir zamanlar tarım ülkesiyken, bugün teknoloji ve eko turizm alanında dünyanın sayılı ülkelerinden biri olarak gösterilmektedir. 90’lı yıllardan bu yana Kosta Rika dünyanın önde gelen firmalarının teknoloji üssü olmuştur ve olmaya da devam etmektedir.
Kosta Rika’nın maceracı bir yapıya sahip olması öğrencileri kendisine çeken tarafıdır.  Yurtdışında eğitim almayı planlayan öğrencilerin kişisel ve profesyonel olarak gelişmesi için gerekli olan eğitim, kültür ve sanat ortamına sahiptir.
Kosta Rika’da eğitim sizin için heyecan verici, ödüllendirici bir eğitim deneyimi ve kariyer başlangıcı olabilir.  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder