21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-DEVON'DA BULUNAN DİL OKULUMUZ

Devon Hakkında

Devon, Birleşik Krallık İngiltere ülkesinin Güney-Batı bölgesinde bulunan, hem iki seviyeli yerel idarenin üst seviyesi olan bir kontluk hem de kraliyetle ilgili seremoniler için bir törensel kontluktur.
Devon plajları ile ve Dartmouth ve Exmoor milli parkları ile Birleşik Krallık'taki tatil turizmi ve diğer ülkelerden turistler için çok çekici turistik bir alandır ve yazlık tatil dönemlerinde nüfusun birkaç misli turist barındırmaktadır. Özellikle geleneksel Britanya plaj şehirleri olan Torquay ve Exmouth çok popülerdir. Devon'un kuzeydeki ve güneydeki sahilleri ve bu sahillerindeki plajları büyük sayıda "surf" sporu yapan genç turist de çekmektedir.

Okul Hakkında

Okul Victorian sahil kasabası olan Exmouth’tadır. Öğrenciler, deneyimli ve işini seven bir ekip tarafından yaratılan mutlu ortamdan memnun kaldıklarını belirtmişlerdir ve çoğu yıllardır düzenli olarak bu eğitim kurumunu seçmişlerdir. 
Okul kasaba meydanında ve tüm yerel olanakları kolayca ulaşabileceğiniz bir yerdedir. Exmouth’un 3 kmlik harika kumsalına sadece kısa bir yürüyüş mesafesindedir. 
  
  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder