23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-MAKEDONYA'DA UCUZ VE SINAVSIZ ÜNİVERSİTE ŞANSI

Ucuz-Sinavsiz-Üniversite


yurtdışı eğitim


GOCE DELCEV ÜNIVERSITESI
Goce Delcev Üniversitesi, Makedonya da baskent Üsküp e 90 km uzakta kücük sirin bir belde olan , Istip de dir. 2007 yilinda kurulmus 4.devlet üniversitesidir.
Goce Delcev in cesitli ülkelerle egitim anlasmasi bulunmaktadir .Rusya ve Fransa disinda Türkiyeden de bazi üniversitelerle anlasma yapmistir.GoceDelcev üniversitesinde egitim 2 dönemdir .Bir smester iki dönem egitim verir.

Saglik Bölümleri Ücretleri
toplam yillik harc ücreti-1750 €
ilk dönem 875€,
Ikinci dönem 875€ olarak iki esit taksitle ödenir.

Diger Tüm Bölümler için, 
Toplam yiilik harc ücreti-1000 €
Ilk Dönem 500 €, Ikinci Dönem 500 € olarak iki esit taksitte ödenir
GOCE DELCEV ÜNİVERSİTESİ BÖLÜMLERİ
TIP FAKÜLTESI
Eczacilik ( 4 Yil )
Genel TIP Hekimligi ( 5+1 Yil )
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon (3 yil )
Genel Dis Hekimligi( 4 Yil )
Dis teknisyenligi ( 3 Yil )
Hemsirelik (3 Yil)
Optometrist (optisyenlik) ( 3 Yil )
Tip Laboratuvar ve Profesyonel Laboratuvarci ( 3 Yil )
GASTROLOJI FAKÜLTESI
PEDAGOJI FAKÜLTESI
MAKINE MÜHENDISLIGI
BILGISAYAR FAKÜLTESI
AVRUPA HUKUKU MODELI
ZIRAAT FAKÜLTESI
TABII ve TEKNIK BILIMLER FAKÜLTESI
TABII BILIMLER BÖLÜMÜ
BIYOLOJI BÖLÜMÜ
MATEMATIK BÖLÜMÜ
TABII BILIMLER BÖLÜMÜ
TURIZM FAKÜLTESI VE IS LOJISTIGI
TEKNOLOJI -TEKNIK FAKÜLTESI
ELEKTROTEKNIK FAKÜLTESI
KIMYA BÖLÜMÜ
MÜZIK SANATI FAKÜLTESI
GAZETECILIK ve HALKLA ILISKILER
EKONOMI FAKÜLTESI
Finansal Yönetim
Uluslararasi Ekomoni
Saglik Yönetimi
FILOLOJI FAKÜLTESI ( 4 Yil )
Fransizca Dili ve Edebiyati
Türkçe Dili ve Edebiyati
Almanca Dili ve Edebiyati
Ingilizce Dili ve Edebiyati
Makedon Dili ve Edebiyati
Italyanca Dili ve Edebiyati
HUKUK FAKÜLTESI
Kamu Yönetimi
Adliye Hukuku
Uygulamali Siyaset ve Diplomasi Hukuku
JEOLOJI ENSTITÜSÜ
Cografya
Petrol, minareller ve jeokimya
Jeoloji ve Jeofizik
Mineral hammaddeler ve kaynaklari
Jeoloji Mühendisligi ve Hidrojeoloji
MADENCILIK ENSTITÜSÜ
Toprakalti Kullanim Bölümü
Minareller Teknolojisi Bölümü
Lojistik ve Yasam Çevre Bölümü
Yüzeysel (Topraküstü) Kullanim Bölümü
MIMARLIK ve TASARIM ENSTITÜSÜ
Peyzaj Mimarligi
TEKNIK BILIMLER FAKÜLTESI
INSAAT FAKÜLTESI
Jeoteknoloji Mühendisligi
Insaat Mühendisligi kürsüsü ( 3 yil )
Yeni Materyaller ve Teknolojiler Bölümü
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder