21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-DUSSELDORF DİL OKULUMUZ

Düsseldorf Hakkında

Düsseldorf; Ren Nehri kenarında kurulmuş bir moda ve fuar kentidir.  Kente adını Düssel deresi verir. Şehir dünyaca ünlü sanayi fuarlarıyla tanınmıştır.
Şehrin en önemli kulüpleri, futbol dalında Fortuna Düsseldorf; Buz hokeyi dalında DEG; Amerikan futbolu dalında Düsseldorf Rhein Fire'dır. Yıllarca Futbol dalında Bundesliga'da yer alan Fortuna Düsseldorf, 1997-1998 futbol sezonunda küme düştü ve tekrar 2012-2013 futbol sezonunda Bundesliga'ya çıktı.
Buz hokeyi dalında mücadele eden DEG, Metro adlı şirketin sponsor olmasıyla ismini DEG Metrostars olarak değiştirdi. Alman 1. Ligi DEL'de 8 Şampiyonluğu bulunan takım, 1992 senesinde Avrupa ikincisi olmuştur.

Okul Hakkında

Düsseldorf'da okulun ilk günü yapılacak seviye tespit sınavı ile sizin için en uygun sınıfa yerleştirileceksiniz. Düsseldorf'daki okulumuzda dersler Pazartesi'den Cuma'yadır ve resmi tatillerde kurs yoktur. Kurs sonunda her öğrenci katıldığı dersleri ve seviyesini belirten bir sertifika alacaktır.
Düsseldorf'da merkezi bir konuma sahip Almanca dil okulumuz iki binadan oluşmaktadır. Okulumuz şehirdeki en hareketli kısımda yer almasına rağmen, gürültü eğitim atmosferine yansımamaktadır.
Düsseldorf'un merkezi ve tarihi bölümü okuldan 10-15 dakikalık yürüyüş mesafesindedir. North Rhine-Westphalia'nın güzel başkentinin görmeye değer yerlerine gitmek için toplu taşıma kullanmak en iyi seçenektir.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder