23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-NEDEN YURTDIŞINDA YÜKSEK LİSANS EĞİTİMİ ALMALIYIZ?

YURTDIŞINDA-YÜKSEK-LİSANS


yurtdışı eğitim



NEDEN YURTDIŞINDA YÜKSEK LİSANS?

 
Yurtdışında yüksek lisans deneyimi sizi, günümüzün rekabetçi iş dünyasında iyi bir kariyere ve yüksek bir statüye ulaştıran önemli bir etkendir. Yurtdışında prestijli üniversitelerde alacağınız kaliteli bir yüksek lisans eğitimiyle, kariyer yolculuğunuzda binlerce kişinin önüne geçerek, daha nitelikli, fark edilir ve tercih edilir bir kişi olabilirsiniz.
Bugün, pek çok öğrenci yüksek lisans eğitimi için yurtdışını tercih ediyor. İş sahibi olma kolaylığı, eğitim dilinin İngilizce olması, staj fırsatı, birçok ülkede 1 yıl çalışma ve oturma izni sağlanması, uluslar arası firmalarda çalışma fırsatı, uluslar arası network ve yurtdışı tecrübesi kazandırması gibi fırsatlara sahip olması, bu tercihin ana sebeplerini oluşturmaktadır.
Yurtdışında yüksek lisans programları tezli ve tezsiz olmak üzere iki farklı şekildedir.
Yurtdışında Tezli Yüksek Lisans Eğitimi
Bu eğitimin amacı, öğrencilere bilimsel araştırmalar yaptırarak elde edilen bilgileri yorumlama yetisi kazandırmaktır.
Yurtdışında Tezsiz Yüksek Lisans Eğitimi
Bu eğitimin amacı, öğrencilerin mesleki bilgilerinin uygulamadaki yetilerini geliştirmektir. Bu sayede, öğrencilere mesleki açıdan daha kapsamlı ve derin bilgiler aşılanmaktadır.  
Yüksek Lisans Eğitiminin Süresi
Yurtdışında yüksek lisansın süresi ülkelere göre değişiklik göstermektedir. Master diploması için gereken eğitim süresi 1 ile 4 yıl arası değişmektedir. Tam zamanlı eğitim almayı düşünenler için süre 1 ile 2 yıl arasındadır. Yarı zamanlı eğitim almayı düşünenler için bu süre 2 ile 4 yıl arasında değişiklik göstermektedir.
Yurtdışında master yapmak oldukça kolay ve ekonomiktir. Gelişen iletişim teknolojileri ve yaygınlaşan seyahat alışkanlığı, yurtdışında eğitim görmek isteyen öğrencilere birçok seçeneğin kapısını açıyor.
 
Yeni bir hayat ile tercihlerinize, hedeflerinize, hayallerinize, yeterliliklerinize ve bütçenize en uygun yurtdışı yüksek lisans programları seçeneklerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Ülkeler ve üniversiteler ile ilgili detaylı bilgi için SD’nin uzman eğitim kadrosu ile iletişime geçmeniz yeterli!

Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder