21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-RABAT'TA YER ALAN DİL OKULUMUZ

Fas Hakkında

Fas ya da Fas Krallığı Kuzey Afrika’da bulunan bir ülkedir. Başkenti Rabattır ve Atlantik okyanusu ve Akdeniz’e uzanan bir sahil şeridine sahiptir. Cebelitarık boğazını çevreler. En ünlü şehirleri Kazablanka ve Marakeş’tir. Ülkede iki resmi dil konuşulmaktadır. Bu dillerden biri Arapça diğeri ise yine Arap harfleri ile yazılan Berberice’dir. 

Rabat Hakkında

Rabat ülkenin en önemli yönetim ve öğretim merkezidir. Bunun haricinde gelişen bir sanayisi de vardır. Tarihi dokusunu koruması şehre oldukça fazla turist akını olmasını sağlamıştır. Rabat’ın iklimi Akdeniz iklimidir. 

Okul Hakkında

Rabat'taki okulun ilk günü yapılacak seviye tespit sınavı ile sizin için en uygun sınıfa yerleştirileceksiniz. Rabat'taki okulumuzda dersler Pazartesi'den Cuma'yadır ve resmi tatillerde kurs yoktur. Kurs sonunda her öğrenci katıldığı dersleri ve seviyesini belirten bir sertifika alacaktır.
Okul şehir merkezine ve kumsala yakın bir yerdedir. Okulda klimalı sınıflar, bir kütüphane ve kafeterya bulunmaktadır. Atlantik okyanusu sadece birkaç dakikalık yürüme mesafesindedir. Okul yurda 3km mesafededir. Sabahları öğrenciler için ücretsiz servis vardır. 
  
  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder