23 Aralık 2013 Pazartesi

YURTDIŞI-MYO İÇİN SINAVSIZ DİKEY GEÇİŞ ŞANSI!

MYO-Sınavsız-Dikey-Gecis


yurtdışı eğitim



DİKEY GEÇİŞ SINAVINA GİRMEDEN OKUDUGUNUZ BÖLÜM ÜZERİNE 2 YILDA YURTDIŞINDA EN KALİTELİ OKULLARDA AVRUPA BİRLİĞİ DİPLOMASINI ALARAK MÜHENDİS OLABİLİRSİNİZ .
BU ARTIK MÜMKÜN;
SD YURTDIŞI EĞİTİM DANIŞMANLIĞI OLARAK SİZLERİ HAYALLERİNİZİ GERÇEKLEŞTİRMEYE DAVET EDİYORUZ…
MESLEK VE TEKNİK OKUL MEZUNLARININ İŞ GÜCÜ NİTELİKLERİNİ YÜKSELTEREK YURTDIŞINDA EĞİTİM ALMANIN AVANTAJINI ELDE EDECEKSİNİZ.
Meslek yüksek okulu mezunları hangi bölümü bitirdiyseniz,ELEKTRİK ,MAKİNE,ELEKTRONİK ,BİLGİSAYAR VEYA TURİZM ÜZERİNE İKİ YIL DAHA OKUYARAK 4 YILLIK LISANS MEZUNU OLABİLİRSİNİZ.
ÜSTELİK DGS SINAVI’NA GİRMEDEN YILLIK HARC ÜCRETLERİ 500-3000 EURO ARASINDADIR.
Bizler Sedu Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı olarak yurtdışında herhangi bir düzeyde eğitim almak isteyen her yaştan insanımıza amaçları, yetenekleri, ihtiyaçları ve imkânları çerçevesinde kişiye özel, ilkeli danışmanlık hizmeti veriyoruz.
SD olarak farkımız öğrencilerimizin bize ihtiyacı olduğu her an öğrencilerimizle birlikteyiz. Danışmanlarımız öğrencilerimizin yerleşiminden tutun özel ihtiyaçlarına kadar her türlü destek için 24 saat danışmanlık vermektedir.
Ø Vize isteyen Ülkelerde işlemler konusunda her türlü destek,
Ø Anlaşmalı olduğumuz şirketlerden uygun ücretli uçak bileti imkânı,
Ø Öğrenci kimlik kartı,(akseptans alınması)
Ø Okul tanıtımı ve şehir tanıtım turu,
Ø Zorunlu Sağlık Sigortaları ( Türkiye’de ve yurt dışında yaptırılan her 2 sigortada dâhil ),
Ø Zorunlu yapılması gereken ikametgâh kaydı ve sabit oturum işlemlerinin bizzat tarafımızdan takibi,
Ø Kayıt için gerekli tüm uluslar arası işlemlerin yapılması,
1 yıl süresince her şatta, daha sonraki yıllarda gerekli hallerde Danışmanlık hizmeti, sadece öğrencilerimiz için yaptıklarımızın birkaçına örnektir.
Daha detaylı bilgi için bizi arayın
İster bizi 0232 – 441 7434-05446560923
numaradan arayabilir, isterseniz telefon numaralarınızı bırakın hemen danışmanlarımız sizi arasın.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder