21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-KOSOVA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

KOSOVA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Türkiye'de istediğiniz bölümde eğitim almanız üniversite sınavındaki başarınıza bağlıdır. Ancak, aynı eğitimi yurtdışında olmak istediğiniz zaman sınavsız direkt kayıt yaptırabileceğiniz birçok okul vardır. Kosova'da bunlardan biridir. Ülkede eğitim maliyetleri çok düşüktür ve üniversitelerinin verdiği diplomalar AB ülkelerince ve YÖK tarafından tanınmaktadır. Sonuç olarak buradan alacağınız diploma ile Avrupa'da Türkiye'de çalışma imkanı bulabileceksiniz. 

KOSOVA ÜNİVERSİTELERİ

  • Priştine Üniversitesi
  • Kosova Amerikan Üniversitesi
  • Universum Üniversitesi
  • İşletme ve Teknoloji Üniversitesi
  • Iliria Kraliyet Üniversitesi
  • Avrupa Vizyonu Üniversitesi
  • Riinvest Üniversitesi
  • Prizren Üniversitesi
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder