21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-DELFIN FARKIYLA LONDRA'DA DİL EĞİTİMİ KURSU

Londra Hakkında

İngiltere ve Birleşik Krallıkların başkenti olan şehir, dünyanın en önemli iş ve finans merkezlerinden biridir. Şehir yaklaşık 8 milyonluk nüfusu ile Avrupa’nın en kalabalık şehridir.  Şehirde 300’den farklı dil konuşulmaktadır ve şehir birçok farklı kültürden insanı barındırmaktadır.
Londra’nın turistik mekânları arasında en önemlileri, Parlamento Binası,Tower Bridge, Tower of London (Londra Kulesi), Buckingham Sarayı, Trafalgar Meydanı ve Londra gözü (İngilizce: London eye)'dür (Londra Dönmedolabı). 

Okul Hakkında

Londra’nın merkezinde yer alan okul, tam olarak Bloomsbury Square’de yer almaktadır. Metro istasyonuna sadece 1 dakika yürüme mesafesindedir. Okulun içerisinde geniş, aydınlık ve modern sınıflar vardır. 
Okulun içerisinde ileri teknoloji eğitim araçları, bilgisayar sınıfı, resepsiyon bölgesi ve öğrenci odası vardır. 
  
  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder