21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-İRLANDA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ


İRLANDA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ
İrlanda'da yüksek öğretim kurumları; üniversiteler, teknoloji enstitüleri ve uzakmanlık kolejleridir. Eğitim dili İngilizce'dir. İralnda üniversitelerinde iyi bir kalitede lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimi almanız mümkündür. Lisans eğitimi 3 yıldır. Fakat İngiltere'deki gibi burada da Foundation yılı (hazırlık) eğitimi almak gerekebilir, İngilizce seviyesi ileri olanların kabul edileceği bu eğitim için İngilizce eğitiminiz yetersiz ise 6 ay ile 1 yıl arasında değişen zaman zarflarında size İngilizcenizi geliştirmeniz için uygun kurumlardan ders almanız için Sd Danışmanları yardımcı olacaklardır. Lisans eğitimleri sonunda genelde tez sunulması zorunludur. 


İRLANDA’DA Kİ ÜNİVERSİTELER

 Dublin City Üniversitesi
 İrlanda Milli Üniversitesi
o Cork Üniversite Koleji
o Dublin Üniversite Koleji
o İrlanda Milli Üniversitesi, Galway
o İrlanda Milli Üniversitesi, Maynooth
 Limerick Üniversitesi
 Dublin Üniversitesi
o Trinity Koleji

EĞİTİM KOLEJLERİ

 St Angela's Eğitim Koleji
 İrlanda Klisesi Eğitim Koleji
 Froebel Eğitim Koleji
 Marino Eğitim Enstitüsü
 Mary Immaculate Koleji
 Mater Dei Eğitim Koleji
 St Patrick's Eğitim Koleji


TEKNOLOJİ ENSTİTÜLERİ


 Athlone Teknoloji Enstitüsü
 Teknoloji Enstitüsü, Blanchardstown
 Teknoloji Enstitüsü, Carlow
 Cork Teknoloji Enstitüsü
 Dún Laoghaire Sanat, Tasarım ve Teknoloji Enstitüsü
 Dundalk Teknoloji Enstitüsü
 Galway-Mayo Teknoloji Enstitüsü
 Letterkenny Teknoloji Enstitüsü
 Limerick Teknoloji Enstitüsü
 Teknoloji Enstitüsü, Sligo
 Teknoloji Enstitüsü, Tallaght
 Teknoloji Enstitüsü, Tralee
 Waterford Teknoloji Enstitüsü

İRLANDA’DA ÖĞRENİM GÖRMEK

İrlanda, yurtdışında eğitim almak isteyen öğrenciler için önemli bir yere sahip olmaya başlamıştır. İrlanda'da üniversite eğitim dili İngilizcedir bu da ülkeyi daha da cazip kılmıştır. The Economist dergisinin yaptığı bir ankete göre İrlanda yaşam kalitesi çok yüksek bir ülke olarak dünyanın en yaşanılabilir ülkesi seçilmiştir. Tarihsel zenginliği, bugün ülkenin her noktasında görülmektedir. İrlanda'da eğitim almak sadece üniversite eğitimi açısından yararlı olmayacaktır aynı zamanda tarihi ve kültürel bir deneyim olacaktır. 
İrlanda'da genellikle iklim ılımandır. Kış aylarında sıklıkla yağış almaktadır. İrlanda kalabalık bir ülke değildir fakat geçtiğimiz yıllarda yoğun şekilde almaya başladığı öğrenci göçünden ötürü nüfusu artmıştır. İrlandanın eğitim sistemine göre lisans eğitimi 3 yıldır. Yüksek lisans eğitimi 1 ve doktora eğitimi 2 yıldır. Bütün bu eğitimlerin sonunda bitirme tezleri sunulur.
İrlanda'daki üniversitelerden alınacak diplomaların YÖK denklikleri vardır ve dünyaca tanınmaktadırlar. 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder