21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-MALLORCA'DA BULUNAN DİL OKULUMUZ

Mallorca Hakkında

İspanya’nın en büyük adasıdır. Akdeniz’de bulunan adanın merkezi Palma’dır. Büyük bir turizm merkezidir. İsminin kökeni Latince “insula major” (Büyük Ada)’dır. Adaya yılda 21 milyon turist gelmektedir. 

Palma Hakkında

Palma ya da Palma de Mallorca Balerik Adatakımının en büyük şehridir ve başkentidir. Şehir Palma Körfezinde yer almaktadır. 
Şehrin kesinlikle görülmesi gereken yerleri arasında; Plaça d’Espanya, Katedral Bölgesi ve Eski Şehir vardır.

Okul Hakkında

Okul Palma de Mallorca’nın doğusunda, şehir merkezindedir. Palma’nın ana plajı olan Playa de Palma’dan 25 metre uzaklıktadır ve bu plaj yürüyüş, paten, bisiklete binme ve adanın kristal suyunun tadını çıkarmak için mükemmel bir fırsattır. 
Okuldan şehir merkezine 2 direkt otobüs hattı vardır ve mesafe 25 dakikadır. Çift kişilik odalar sadece birlikte seyahat eden öğrenciler içindir. Mallorca'da okulun ilk günü yapılacak seviye tespit sınavı ile sizin için en uygun sınıfa yerleştirileceksiniz. Mallorca'daki okulumuzda dersler Pazartesi'den Cuma'yadır ve resmi tatillerde kurs yoktur. Kurs sonunda her öğrenci katıldığı dersleri ve seviyesini belirten bir sertifika alacaktır.
 
 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder