21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-MISIR’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

MISIR’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Cumhuriyetle yönetilen bir Arap ülkesi olan Mısır, üniversiteyi burada okumak isteyen Türk öğrenciler için çok büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Yeni yapılan düzenlemeler ile Mısır’da bulunan üniversitelerde eğitim almak isteyen Türk öğrenciler vakit kaybetmeden kararınızı verin ve en kısa sürede SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığıyla iletişime geçin.
Mısır gibi bir ülkede hiçbir problemle karşılaşmadan vizede sağlanan kolaylıkla iyi bir eğitim şansı yakalayabilirsiniz. Mısır’da yaşayan 1 milyona yakın Türk vatandaşıyla vatan hasreti çekmeden kendinizi memleketinizde gibi hissedebilirsiniz.
Maalesef Mısır’da bulunan devlet okulları yabancı öğrencileri kabul etmemektedir. Bu ülkede eğitim almayı seçen uluslar arası öğrencilerin tercihleri özel okullardır.
Her yıl binlerce yabancı öğrencinin ev sahipliğini üstlenen Mısır, Arapça eğitimin en iyi şekilde alınacağı ülkelerden biridir.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder