19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Yurt Dışında Lisans Tamamlama

Lisans tamamlama


yurtdışı eğitim


LİSANS TAMAMLAMA

Türkiyede Meslek yüksek okulunu bitiren öğrenciler dikey  geçiş sınavında başarılılı olamazlarsa lisans tamamlayamıyorlar .Oysaki yurtdışında lisans tamamlamak çok kolay .Türkiyede lisans tamamlamayı yapacağı bölüme yurtdışında sınavsız kayıt yaptırıp lısans tamamlamasını gerçekleştirir. lisansınızı tamalamak istediğiniz ülke cok önemli çünkü her ülke diğerinden farklı olabilir  .Bazı ülkelerde kısa bir sürede lisans tamamlamanız mümkünken diğer ülkede bu çok daha uzun sürebilir.
SD yurt dışı eğitim danışmanları ülke ülke lisans tamamlama koşulları konusunda öğrencilerini bilgilendirir.Ücretsiz danışmanlık verir .  

KİMLER LİSANS TAMAMLAYABİLİR?

Myo mezunları,
Acık öğretim 3. Sınıfa geçmiş olanlar  ,
Halen 4 yıllık bir bölümde okuyanlar ,
Almanyada lisans tamamlama  hakkına sahiptirler .Almanyanın uygun yaşam koşulları ,üniversitelerin kaliteleri,teknolojik yeterlilikleri ,farklı kültürlerden bir çok ülkelerin bir arada olduğu düşünülecek olursa orada okumak çok avantajlı olacaktır .
Almancam yok bu dili hiç bilmiyorum diyorsanız.üzülmeyin SD yurtdışı eğitim alarak dil bilmeyen öğrencilerimizi şartlı kabul yapan üniversitelere yerleştiriyoruz. Öğrencilerimizin dil okulunda hazırlık eğitimi almalarını sağlıyoruz .dil yeterliliklerini kanıtlayan öğrenciler daha sonra üniversitelere direk geçiş yapıyorlar.
SİZ BİZİ DEGİL BİZ SİZİ ARAYALIM. ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK VERELİM  .
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder