21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-PORTEKİZ’DE ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

PORTEKİZ’DE ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Dünya’nın en eski üniversitelerinden birine sahip, tarih ve kültürle bezenmiş olan Portekiz, yurtdışında eğitim almak isteyen birçok yabancı öğrencinin öncelik verdiği bir ülkedir.
Dünyanın en çok ziyaret edilen ülkeleri arasında kendine 16. Sırada yer bulan Portekiz, gerçek anlamda muhteşem bir eğitim ve tatil diyarıdır. Dışa dönük bakış açısıyla ılımlı ve misafirperver olarak ünlenen Portekiz, küçük bir yüzölçümüne sahip olmasına rağmen Avrupa Birliğinin önemli bir üyesidir. Zengin bir mutfağa sahip olan bu ülkede hem eğitim almak hem de tatil yapma fırsatını sizlerde yakalayabilirsiniz.
Portekiz Eğitim Sistemine Genel Bakış
Karmaşık bir yüksek öğretim sistemine sahip olmayan Portekiz’in eğitim sistemini; üniversite, teknik üniversite ve yüksek eğitim kurumlarından oluşmaktadır. Bütün kurumların devlet ve özel okulları bulunmaktadır.
Portekiz’deki hiçbir eğitim kurumu Portekiz Eğitim Bakanlığının belirlemiş olduğu akreditasyon sistemi olmadan çalışamamaktadır. Üniversite, teknik üniversite ya da devlet-özel kuruluşlar arasında geçiş yapmak mümkündür.
Portekiz’in ana dili Portekizcedir; fakat İngilizce pek çok olduğu diğer ülkede olduğu gibi burada da çok yaygın olarak kullanılmaktadır. Derslerin birçoğu İngilizce olarak verilmektedir.
Yabancı Öğrenciler İçin Konaklama
Portekiz’de bulunan çoğu üniversite diğer ülkelerden gelecek öğrencilere kalacak yer konusunda yardımcı olmak amacıyla oluşturulan konaklama ofislerine sahiptirler.
İklim/Hava Durumu
Bir kıyı ülkesi olan Portekiz’de yılın çoğu zamanında ortaya çıkan deniz meltemleri eşliğinde arkadaşlarınızla keyifli vakitler geçirme fırsatını sizlerde yakalayabilirsiniz. Ülkenin kuzeyi ve batısı çok soğuk olmasına rağmen, kış mevsiminin ılık geçtiği bir diyardır.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder