19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Malta Dil Okulu

Malta Dil Okulu


yurtdışı eğitim


Malta  dil okulu

Malta avrupanın güneyinde  Kuzey Afrika ile Sicilya arasında eşsiz güzellikte bir adada dil okulunda İngilizce eğitimi almak cok keyif vericidir.Malta nin cok ılıman bir iklimi vardır yıl boyunca her zaman güneşi  görebilirsiniz Maltalılar cok eglenceli şen ve konuksever bir halktır .

Malta eşsiz sahilleri olan  her daim aktiviteler yasayabilceginiz bir yerdir .Baskent Vinettaya 10 km uzaklıktadır.Manzaraları ile ünlü bu belde İngilizce eğitim görmek için mükemmeldir .SD Yurtdışı eğitim Malta İngilizce dil okularının acentasıdır.Eğer  dil eğitimizinizi Malta da almak isterseniz SD yurtdışı eğitim sizden danışmanlık ÜCRETİ ALMAZ .
OKULLAR HAKKINDA
Okulumuz  daniz kısında olup merkezdedir .Bilgisi deneyimi ve motivasyonu yüksek öğretmenler ile İngilizce öğrenmek gerçekten sizler için çok keyifli olacaktır .Okuma parçalarını nasıl tarayacağınızı ve makaleleri nasıl yazabileceğinizi çok rahat öğrenirsiniz.
Sınıflar 15 kişiyi geçmez ve ders malzemeleri sizlere ücretsiz verilir .
Okula başladığınız ilk gün sizin seviyenize bakılır ve seviyenize uygun sınıflara yerleştirilirsiniz .Aynı ülke den aynı dili konuşan kişilerin aynı sınıfta olmamalarına özen gösterilir .Bu durum  sizln dili öğrenmenizi destekleyen önemli bir unsurdur .
Bu okulda yoğun,yarı yoğun yada özel dersler alabilirsiniz .
KONAKLAMA DETAYLARI
Malta öğrenci turizmi ile ünlüdür .Bu nedenle   konaklama altarnatifleri  bulacağınız sıkıntı yasamıyacağınız bir yerdir .malta da aile yanı ,kampus,yurt,apart,otel konaklama secenekleriniz vardır .kücük bir ülke olması dolayısı ile kaldığınız yer ile okul arası mesafeler cok kısa olacaktır .yürüyüş mesafesindeki okulunuza ücret ödemeden gitmek sizin bütcenizi rahatlatır .ulaşım gideriniz olmaz .
Yurtlar da,apartlarda ,kampüste  hertürlü konforu bulabilirsiniz  sürekli sıcak su ,internet televizyon her odada banyo ,havlu vb detaylar düşünülmüştür.
Sizde hem tatil yapmak istiyorum hemde dil öğrenmek diyorsanız malta dil okulları sizler için idealdir .
SD yurtdışı eğitimin  dil konusunda uzman danışmanlarından bilgi alabilirsiniz .

NE ZAMAN KAYIT OLMALIYIM ?

Malta  çok poüler olmus  öğrenci kentidir .Bu kente talepler oldukca fazladır .bu nedenle erken müraaat cok önemlidir ayrıca Malta türkiyeden vize isteyen ülkeler arasındaır .bu nedenle siz öğrencilerimizin vize islemleri olacak SD yurtdışı eğitim danuışmanları vize dosyanızı hazırlayacaklar ve takibini yapacaklardır .eğer istediğiniz tarihlerde dil okuluna başlamak istiyorsanız en az 2-3 ay önce SD yurtdışı eğitim ile iletişime geçiniz .
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder