19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Makedonya'da Türkçe Eğitim Almak İster misiniz?

Makedonya da Türkçe okumak mümkün .


yurtdışı eğitim


Makedonya da türkce okumak mümkün .
Makedonya da eğitim almak isteyen öğrenci sayısı gün geçtikçe artış göstermektedir .Türkiyenin dört bir yanından gelen öğrenciler makedonyada eğitim almak için kayıt yaptırıyorlar .Öğrenci sayısındaki artış üniversitelerinde bünyelerınde köklü değişiklik yapma gereği doğurmuştur . Egitim dilinin  Türkce olması Türkiyeden gelen bir çok öğrenciye kendi anadilinde eğitim fırsatı sunuyor .Bu durum öğrenciler açısından son derece avantajlıdır .Hazırlık okumadan direk birinci sınıftan başlayan öğrenciler üniversiteyi daha çabuk bitirecekler.Bu durum hayata ,mesleğe daha erken atılmalarını sağlayacaktır.
Makedonyada Türkçe eğitim almak için sadece lise diplomanız yeterlidir .liseyi bitirmiş  öğrenciler istedikleri bölüme kayıt yaptırabilirler .aşağıda listesini verdiğimiz bölümlerden birine kayıt yaptırabilirsiniz .
Türkçe eğitim veren üniversiteler;
Mit üniversitesi
Bölümler
Bilgisayar fakültesi
İşletme –yönetim fakültesi
Mimarlık fakültesi
Hukuk fakültesi
Gastronomi fakültesi
Psikoloji fakültesi
Turizm ve otelcilik fakültesi

Struga üniversitesi
Bölümler
Hukuk fakültesi
Siyasi bilimler fakültesi
İktisadi bilimler fakültesi
Bilisim-İletisim Fakültesi
Ekonomi fakültesi
Mimarlık fakültesi (2014-2015 de açılacak )
Europen üniversitesi
Bölümler
Diş hekimliği fakültesi
İktisat fakültesi
Bilişim  fakültesi
Güzel sanatlar fakültesi
Hukuk fakültesi
Dedktiflik ve kriminoloji

SD YURTDIŞI EĞİTİM DANIŞMANLARINDAN ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK ALIN .HAYALLERİNİZİ GERÇEKLEŞTİRİN !

Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder