20 Aralık 2013 Cuma

YURTDIŞI-Brighton Dil Okulu

Brighton-Dil-Okulu


yurtdışı eğitim


Brighton dil okulu

Son zamanlarda cok popüler olan Brighton .Birlesik Krallığın güzel bir kentidir.Eski yıllarda Brighton bir balıkçı kasabasıydı .Son yıllarda dil okulları ile ünlenip öğrenci sehri haline gelmiştir.Londradan
1 saat uzaklıkta olan bu sehir dil tatilinizi geçirebileceğiniz ,yeni kişilerle tanışabileceğiniz cok güzel bir kenttir .The lines ve Pavilion Brighton Pier i  görmeden gelmiyeceğiniz yerler arasında olup bol bol alışveriş edebileceğiniz yerlerdir .Londra yakının da olması dolayısı ile Londra ya sık sık gitme olanaği bulacaksınız .
Okul Brightonun merkezinde olup ihtiyacınız olan her şeyi rahatlıkla bulabilirsiniz..Gezilecek deniz kıyısı yerlerde öğrenciler bol bol dolaşırlar .Brightonun keyfini çıkartırlar.
SD yurtdışı eğitim danışmanlığından kayıt yaptıran öğrenciler ayrıca danışmanlık ücreti ödemezler .Dil seviyeniz ne düzeyde olursa olsun geliştirmek mümkün deneyimli öğretmenler den oluşmuş okulumuzda dil eğitimi aldığınız için cok memnun olacaksınız .
Hayalinizi gerçekleştirmek için SD yurtdışı eğitim ile iletişime geçin ,ÜCRETSİZ danışmanlık alın .
 
 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder