21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-NEDEN YURTDIŞINDA DİL EĞİTİMİ ALMALIYIZ?

NEDEN YURTDIŞINDA DİL EĞİTİMİ ALMALIYIZ?


Yurtdışında dil eğitimi almak neden önemlidir ve yurtdışı dil okullarının size kazandıracağı avantajlar nelerdir?
İyi bir üniversite eğitimi almak ve en az bir yabancı dil bilmek, günümüz iş dünyasında iyi bir kariyer sahibi olabilmek için gerekli olan temel koşullardır. Toplumsal ve bireysel rekabetin en üst düzeyde olduğu, bilginin gittikçe daha hızlı üretildiği ve daha kolay ulaşıldığı çağımızda yabancı bir dile hâkim olmak çağdaş dünya ile bütünleşmemize yardımcı olan en büyük etkendir. Özelliklede günümüzde ortak dil olarak kabul edilen İngilizceyi etkin kullanabilmek (sözlü ve yazılı), bireylerin gelecekteki iş ve kariyer hedefleri için çok önemlidir.
Yabancı bir dili akıcı bir şekilde konuşabilmenin ve doğru bir şekilde anlayabilmenin en kolay yolu ise o dilin ana dil olarak konuşulduğu ülkelerde dili yaşayarak öğrenmektir. Yurtdışındaki dil eğitimi programları ile öğrenciler doğru bir gramer donanımına sahip olmanın yanı sıra dili sosyal yaşamda kullanarak konuşma ve anlama becerilerini de kolayca geliştirme imkânına sahiptirler.
Yurtdışına açılarak dil eğitimi almak, dil öğrenmenin ve geliştirmenin yanında farklı kültür ve gelenekleri tanımak, kendi kültürünüzü tanıtmak, yeni arkadaşlar edinmek kısaca ufkunuzu genişletmek için sunulan çok büyük bir fırsat kapısıdır.  

SD Yurtdışı Eğitim Danışmanlığının yardımlarıyla yabancı dilde uzmanlaşma fırsatını sizlerde yakalayabilirsiniz. SD olarak, dünyanın birçok ülkesinde anlaşmalı olduğumuz dil okullarımız ile hizmetinize hazırız. Bizce yapmanız gereken şey en kısa sürede bizimle iletişime geçmenizdir. Size vereceğimiz bilgiler ve cevaplar sizin için yol gösterici olacaktır.
Güven, kalite ve huzurun adı SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlıgı'dır.
                                 Siz okuyun, basarılarınızla biz gurur duyalım.
  Eğitim için yatırım yapan herkese en içten dileklerimizle başarılar diliyoruz.
                                                               SD YURTDIŞI EĞİTİM
DETAYLI BİLGİ İÇİN -   HAFTA ARASI VE CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 9-19 ARASI  ULAŞABİLİRSİNİZ
SD YURT DIŞI EGİTİM OFİS TEL - 0232 441 74 34  
                                     SİRKET  - 0544 656 09 23 - 0507 917 37 50
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr   ADRESİNDEN BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURABİLİRSİNİZ .DANIŞMANLARIMIZ SİZLERE EN KISA ZMANDA BİLGİ VERECEKLERDİR
                          www.sdyurtdisiegitim.com.tr    ADRESİNİDEN  BİZ SİZİ ARAYALIM FORMUNU DOLDURUN SD DANIŞMANLARI SİZİ EN KISA ZAMANDA ARAYACAKLARDIR.
Donanmacı Mahallesi İzmir , Karşıyaka
Tel/Fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder