20 Aralık 2013 Cuma

YURTDIŞI-RABAT’TA ARAPÇA DİL KURSU

RABAT'TA ARAPÇA DİL KURSU


yurtdışı eğitim



RABAT’TA ARAPÇA DİL KURSU

Son derece doğal bir çevreye sahip olan Rabat şehri, akademik çalışmalar, sınavlar ve iş yaşamı için özelleştirilmiş çok seçenekli kurslarıyla Türk dostlarını Arapça öğrenmeye ya da Arapçalarını geliştirmeye davet ediyor. Sprachccaffe ayrıcalığıyla alacağınız bu dil eğitimi size avantaj sağlamanın yanında tatil yapma imkânı da sağlıyor. Başlangıç seviyesinden ileri düzeye kadar farklı kurs çeşitlerinden(standart, yoğun, grup ya da birebir) faydalanarak harika bir o kadar da unutulmaz bir deneyim yaşayabilirsiniz. 
 
Arapça dünyada en çok konuşulan ve popülaritesi gittikçe artan bir dildir. Dünyanın birçok bölgesinde konuşulan bu dil, iş dünyasında da giderek artan bir öneme sahiptir. Günlük yaşamda Arapçanın konuşulduğu Rabat’ta geçireceğiniz günleri bir macera ya da öğretici ve dinlendirici bir tatil olarak düşünebilirsiniz. Bir yandan Rabat kültürünü, insanlarını ve misafirperverliğini keşfederken, diğer taraftan da hızlıca Arapça öğrenebilirsiniz. 
Sprachccaffe Arapça kurslarında birkaç haftalık veya birkaç aylık dil eğitimi alabilirsiniz. Kurs sonunda her öğrenci katıldığı dersleri ve seviyelerini belirten bir sertifika sahibi olacaktır.
    

Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder