21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-FAS VE ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ


FAS VE ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ 

Fas üç dil öğrenebileceğiniz mükemmel bir destinasyondur!
Türkiye'de üniversite kazanmanın zorlukları öğrencileri yeni yerler aramaya zorlamaktadır. Fas'taki imkanlar dünyanın önde gelen ülkelerini aratmayacak durumdadır. Fas, dünyanın birçok ülkesindeki öğrenciler tarafından henüz keşfedilmemiş bir yerdir. Ülkede devlet üniversitelerinde yabancı öğrencilere ücretsiz eğitim mümkündür. Eski bir Fransız sömürgesi olduğu için Fas'ta Fransızca öğrenebilirsiniz. Bunun haricinde Arapça öğrenme fırsatınız da olacaktır. Ve İngilizcenizi de oldukça geliştirebilirsiniz. 
Fas konum olarak Avrupa'nın kuzeyinde olup Türkiye'den uçakla sadece 4,5 saat uzaklıktadır. Atlas Okyanusu ile Akdeniz’in birleştiği son noktada Fas Krallığı vardır. Fas Türk vatandaşlarından turistik amaçla seyahat için vize istenmiyor. Başkenti Rabat olmasına rağmen bir Hollywood filmine konu olan Kazablanka şehri ile ünlüdür. 
 
Ülke 15'e yakın üniversite ve 100'den fazla eğitim enstitüsü bulunmaktadır. Ülkenin anadili Arapça'dır ve eski bir Fransız sömürgesi olduğu için Fransızca anadil gibi konuşulur. Eğitimde ise bu iki lisan zorunlu olarak öğretilir. Ülkede devlet üniversiteleri ücretsizdir; fakat özel üniversitelerin yıllık harçları 3000 - 4000 € arasında değişmektedir. Fas genelde Türk öğrenciler tarafından İlahiyat Fakültesi için tercih edilmektedir.
Fas’ta eğitim almak için üniversite sınavında barajı aşmak yeterlidir. Yabancı öğrencilerin için Fas'ta okumanın en önemli artısı en az 2 yabancı dil öğrenmektir. 

 
 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder