19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Almanya'da Eğitimin Almanın Avantajları

almanyada eğitimin avantajları


yurtdışı eğitim


ALMANYADA EĞİTİM ALMANIN AVANTAJLARI,
-Üniversite kazanma kolaylığı,(istediğiniz bölümü özel okul ,veya en düşük puanla alan devlet üniversiteleri veya kıbrıs üniversiteleri vaya aöf bir bölüm kazanmış olmak )
-Almanyada lisans eğitiminin 3 yıl olması avantajdır ,ülkemızde lisans eğitimi 4 yıl dır,
-Ülkemizde 4 yıllık lisans mezunları genellikle baska bir yabancı dilde yertersiz olup yabancı dil konusunda gereksinimleri var olacaktır oysaki almanyada eğitim alan öğrenciler en az iki yabancı dil bilerek dönerler 
-Dil konusunda pratik yapma avantajları vardır ,farklı aksanları da fark etmek yaşamak mümkün olacaktır ,
-Türkiyede sıradan bir üniversiteden mezun olmak ile lamanyadaki herhangi bir üniversiteden mezun olmak arasında cok fark vardır ,
-Türkiyede yada baska ülkelerde iş bulmak yerleşmek ,karıyer yapmak almanyanın prestijli üniversitelerinden mezun olanlar için gayet kolay olacaktır.
-Almanya  dünyanın en iyi üniversite sıralamalarında  yer alması 
-Üniversitelerin bireysel gelişime katkıda bulunması ,destekleyici bir cok unsurun birarada olması,kampüsteki sosyal faaliyet ,teknoloji,alanında gelişmiş olması,
-Almanya üniversitelerinin türkiyede yök denkliği vardır 
-Türkiyede bir sömester vardır yani bir yılda 2 dönem eğitim alınır ,Almanyada  bir yılda iki sömester olup 3 dönem eğitim alınır.Bu demek oluyorki  öğrenciler derlerini verirlerse erken mezun olabilirler  
-Almanya türklerin yogunlukta oldugu ülkeler arasındadır .bu durum avantaj sağlar zorlandıgınız durumda ,türklere rastlama olasılıgının cok olması sizi gerginlikten kurtarır.
-Türk restoranlarının bulunur olması türk ürünlerinin satıldıgı türk bakkalların olması ,
-Ülkede bir cok kişinin ingilizce konusabiliyor olması dolayısı ile avantajdır ,
-Et,süt ,balık gibi ürünlerin ucuz olması ,
-Suc oranının düşük oldugu ülkeler arasında olması ,
BİLGİ İSTEK FORMUNU DOLDURUN .SİZ BİZİ DEĞİL BİZ SİZİ ARAYALIM .
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder