21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-ALMANYA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ ŞANSI

ALMANYA’DA ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

Yurtdışında üniversite eğitimi düşünen Türk öğrencilerin tercih sıralamasında kendine ilk sıralarda yer bulan Almanya; yabancı öğrenciler için sunduğu cazip fırsatlar, farklı eğitim seviyelerine ve bölümlerine göre uyguladığı sistemi ve uygun fiyat seçenekleriyle cezp edici bir seçenek olmaya devam etmektedir.
Almanya’da eğitim almanız ve bu ülkenin sizler için sunduğu fırsatlardan yararlanmanız, sizin geleceğinize yön verecek ve size yeni ufuklar açacak!
Teorikten çok uygulamaya önem veren eğitim sistemiyle sizlere tüm dünyada geçerli Lisans ve Yüksek Lisans diplomalarına sahip olma şansını sunarak, sizlerin diğerlerinden bir adım öne çıkmanızı sağlamaktadır.
Tüm dünyada ve iş yaşamında İngilizceden sonra en çok kullanılan dil olan Almanca dilini de öğrenerek kendinizi ve geleceğinizi daha donanımlı bir hale getirebilirsiniz.
Almanya’daki devlet üniversitelerinin kapsamları uygulamalı ve teknik üniversitelerinin kapsamlarından farklıdır. Fachhochschule olarak adlandıran meslek yüksek okulları teoriden çok uygulama ağırlıklı bir sisteme sahiptir. Teknik üniversitelerin kapsamını ise sayısal bölümler oluşturmaktadır.
Almanya Hükümeti, ülkesinin eğitim kalitesini dünya çapında ispatlayabilmek amacıyla eğitime yaptığı yatırımı büyüterek destek vermeye çalışmaktadır. Yaptığı bu ilerlemelerle, eğitim sistemini gittikçe genişleten Alman üniversiteleri uluslar arası tanınırlığa sahip diplomalarıyla Lisans ve Master eğitimlerini de İngilizce dilinde vermeye başlamıştır.
Üniversite sınavını dert etmeden dünyaca tanınan ve kabul gören Alman üniversitelerinde, Türkiye’deki fiyatlarla üst düzey eğitim alabilirsiniz. Almanya’da üniversite okumak tüm hayatınızın akışını değiştirerek, size güvenli ve kaliteli bir gelecek sağlayacak olan doğru bir seçenek olacaktır. Tüm dünya tarafından saygı gösterilen, itibarlı Almanya üniversiteleri uluslar arası öğrencilere her zaman kucak açmaktadır. Sizde hem çok kolay bir şekilde hem de çok ekonomik fiyatlarla burada üniversite okuyabilirsiniz.
Kabul Koşulları
Almanya’da üniversite eğitimine kabul edilmeniz için gereken temel şart oldukça kolaydır. Üniversite imtihanında taban puanı geçip, Türkiye’de herhangi bir üniversitenin(özel ya da devlet) 4 yıllık bir bölümünde okumaya hak kazanmış olmanız, size Alman üniversitelerinin kapısını kolayca açmanızı sağlayacaktır. Ülkenin eğitim şartları Türk öğrenciler için oldukça uygundur.
Alman Üniversitelerinde Eğitimi Almanın Avantajları 
Almanya’da bulunan üniversitelerin çoğu ücretsizdir. Ücret alan üniversitelerin yıllık harç oranları 500€ miktarındadır. Kolay kabul koşulları, uluslar arası geçerli diplomalarıyla, mezuniyet sonrası çalışma ve ikamet izni gibi üstünlük sağlayan yararlarıyla Almanya’da üniversite eğitimi almak gerçekten de çok ama çok avantajlıdır. Alacağınız prestijli eğitimle dünyanın teknoloji, bilim ve ticaret alanında gelişmiş ülkelerinden birinde aranan ve tercih edilen biri olma şansını yakalayabilirsiniz.
Ekonomik Eğitim ve Yaşam Giderleri 
Dünyadaki en iyi üniversitelerinin listesinde kendine çok iyi bir sıralamada yer bulan Alman üniversiteleri, Alman Hükümetinin verdiği destekle eğitim niteliğini daha da genişletmektedir. 500€ harç ödeyerek bu ülkede eğitim alma fırsatını sizlerde yakalayabilirsiniz. Konaklama, sosyal giderler ve beslenme gibi giderler içinde ödeyeceğiniz tutar 750€(maksimum) civarındadır.
 
 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder