19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Yurt Dışı Eğitimi Hakkında Merak Ettikleriniz

MERAK ETTİKLERİNİZ


yurtdışı eğitim


Yurtdışında dil  eğitim ile ilgili merak ettikleriniz .

SORU-Yurtdışında dil eğitimi almak istiyorum ne yapmalıyım ?

CEVAP - YURTDIŞINDA BIR ÇOK ÜNIVERSITE ,ENSTITÜ,DIL OKULLARI ,KOLEJLER DIL EĞITIMI VERMEKTEDIRLER .KOLEJLER ,ÜNIVERSITELER VE ENSTITÜLER BÜNYELERINDE HAZIRLIK KURSU VERIRLER .BU GENELLIKLE BASLANGIÇ SEVIYESINDE OLANLARIN GITTIKLERI KURSTUR.YILIN ÇESITLI AYLARINDA BU KURUMLAR DIL HAZIRLIK IÇIN KAYIT ALIRLAR.BAZI KURUMLAR SIKLIKLA DIL ĞITIM IÇIN KAYIT ACARKEN BAZI KURUMLAR SADECE SÖMESTR BASLARINDA KAYIT ALIRLAR .

    Bu kurumların dışında bir çok dil okulu dil eğitimi verirler.Bu okullar ünivrsite kolej ve enstitülerden çok farklıdırlar. 

-Dil okullarının diğer kurumlardan farkları şunlardır .

-Özel dil okulları hemen her hafta başı grup baslatabilirler ve kayıt alırlar .
-Bazı dil okulları sadece dil eğitimi veririken bazı dil okululları sertifika programları ya da baska programlar verirler.
-Özel dil okulları hemen hemen her seviyede ve bir çok amaca yönelik eğitimler verirler,
-Farklı yas gruplarına göre kurs programları hazırlarlar ,7 yaşında bir cocukda kendi yaş grubuyla ders alabilceği gibi 60 yasındaki bir kişide kendi yaş grubuyla dil öğrenebilir.
-Bazı dil okulları sadece dil eğitimi verirken bazılarıda konaklama verirler .Bu dil okulları yurtdışından bir cok öğrenci kazanmış olur .
-Farklı amaçlara yönelik dil kursları acçarlar örneğin tıp ingilizcesi, farklı seviyelerde baslangıç grupları ,veya cok kücük yas grupları gibi.
-Dil okulları daha cok özel oldugu için gruplara özel calışmalarda yaparlar .Örneğin futbol kursu ıle birlikte dil egitimi vaya piyano caz kursu ile birlikte dil eğitimi verirler .
-Özel dil kursları  yurtdışından gelen öğrenci gruplara gezi ören yerleri turları  müzeler oyun parkları sinema tiyatro aktiviteleri kayarak kısa süre içinde bir cok aktivite ile kursu zenginleştirirler.
-özel dil kursları daha az sayıda öğrenciyi bir sınıfta toplayarak aktif bir eğitim verirler .
-Özel dil okulları genellikle  sehir merkezlerinde dir.dolayısı ile kadıgınız yere yakın olacaktır .ister yutta kalın ister aile yanında ister kampüste bu gibi yerler hep sehir merkezlerinde okul çevresinde olacaktır.
-Üniversiteler ,kolejler veya enstitülerde oldugu gibi her dil okulu akrıdıte değildir .bu konuya dikkat etmek gerekir .Akriditesi olan dil okullarını secmek sizin yararınıza olacaktır .
-Son dil seviyenizi bilmiyorsanız hiç önemli değil çünkü dil okulları okula geldiğiniz ilk gün sizin seviyenizi ölçen bir sınav yapacaklardır. 

SORU-Ne kadar süre dil egitimi almam gerekiyor ?

CEVAP_ MEVCUK DIL BILGINIZ VE ULAŞMAK ISTEDIĞINIZ SEVIYEYE BAGLIDIR .AMA YINEDE GIDECEĞINIZ IYI BIR DIL OKULU ISE SIZIN SEVIYENIZI ÖLÇDÜKTEN SONRA ULASMAK ISTEDIĞINIZ SEVIYEYE GÖRE SIZE BIR PLAN CIAKARACAK SÜREYIDE SÖYLEYECEKTIR .SD YURTDIŞI EĞITIM DANIŞMANLARIDA SIZIN NE KADAR SÜREDE ISTEDIĞINIZ SEVIYEYE GELEBILCEĞINIZI SÖYLEYECEKLERDIR .LÜTFEN BIZE ULAŞINIZ .

SORU-Yurtdışında dil eğitimi süresi ne kadardır ?

CEVAP_ YURTDIŞI DIL OKULLARINDA EĞITIM SÜRE KISITLAMASI YOKTUR ISTEDIĞINIZ KADAR DIL EĞITIMI ALABILIRSINIZ .EN AZ 1 HAFTA DAN BASLAMAKTADIR .

SORU-Yurtdışında dil eğitimi için ne kadar harcama yapacağım ?

CEVAP_ YURTDIŞINDA HANGI ÜLKEDE NE KADAR SÜRE ILE DIL EĞITIMI ALMAK ISTEDIĞINIZDEN KALMA KOSULLARINIZA KADAR DEĞIŞIK MIKTARLAR SÖYLEMEK MÜMKÜNDÜR. ÖRNEGIN HAFTADA 20 SAAT DERS ALACAK KIŞI ILE HAFTADA 30 SAAT DERS ALACAK KIŞI FARKLI ÜCRETLER ÖDEYECEK OLDUGU GIBI BARINMA KOSULLARIDA SIZIN ÖDEYECEĞINIZ FIYATLARI ETKILER ÖRNEGIN YURT DA KALAN BIR KIŞI ILE AILE YANINDA KONAKLAYAN BIR KIŞIN ÜÇRETI ILE AYNI OLMAYACAKTIR .

Bu konularda detaylı bilgiyi SD yurtdışı eğitim danışmanlarından alabilirsiniz.

SORU-Dil kursuna baslamadan ne kadar süre önce SD ye kayıt yaptırmam gerekir?

CEVAP_ BU SÜRE ÜLKEDEN ÜLKEYE DEGIŞIKLIK GÖSTEREBILIR AMA SIZ NE KADAR ERKEN BASVURU YAPARSANIZ SIZIN OKADAR COK AVANTAJINIZ OLACAKTIR .ÖĞRENIĞIN KALMA YERINIZI ISTEDIĞINIZ YERDEN SECEBILCEK VIZE IŞLEMLERI IÇIN  YETERLI SÜRENIZ OLACAK AYRICA UCAK BILETINIZI ERKEN ALARAK UCUZ ALMIŞ OLACAKSINIZ .YINEDE SÜREVERMEK GEREKIRSE EN AZ 2 AY ÖNCEDEN SD YURTDIŞI EĞITIME MÜRACAAT ETMIŞ OLMALISINIZ .

SORU-Dil eğitimi sonrasında sertifika alacakmiyim ?

CEVAP_ EVET, YURTDIŞI DIL OKULLARININ HEMEN HEMEN HEPSI SIZE BITIRDIĞINIZ KURUN SERTIFIKASINI VERIR.ÖZELLIKLE SD YURT DIŞI EĞITIM ALARAK BIZI CALIŞTIĞIMIZ OKULLAR BU SERTIFIKAYI VERIYORLAR,

SORU---Dil eğitimi sınıfları mevcudu kaç kişi dir ?

CEVAP_DIL OKULLARIMIZ GENELLIKLE 10 KIŞILIKDIR BAZI ÖZEL GRUPLARDA 6 KIŞILIK OLABILIYOR .

SORU-Yurtdışında dil eğitimi almak istiyorum ve 6 aylık bir süre için gitmek istiyorum, eğer orada dil kursumu uzatmak istersem ne olacak ?

CEVAP_Her ülke nin vize kuralları farklı dır .Vize uzatabilmek için öncelikle sizden tekrar dil kayıt belgesi istenecektir .bu kosulda bazı ülkelerde uzatma yapabilirsiniz .
Bu konularda detaylı bilgiyi SD yurtdışı eğitim danışmanlarından alabilirsiniz.

SORU-Gideceğim okulda ve sınıfta türk öğrenciler olacak mı?

CEVAP-DIL OKULLARI HER ÜLKEDEN BIR COK ÖĞRENCI ALMAKTADIRLAR .TABIIKI TÜRKIYEDEN GELMIŞ ÖĞRENCILERDE OLABILIR.AMA SD YURTDIŞI EĞITIM ILE GIDEN ÖĞRENCILERIN GIDECEĞI OKULLARDA  TÜRK ÖĞRENCILERIN COK FAZLA SAYIDA OLMADIĞI VE SAYI ANLAMINDA ABARTILI OLMADIĞI SEVIYEDEDIR .AYRICA BIZIM AILE YANI YERLEŞTIRMEMIZDE IKI TÜRK AYNI AILEDE KALAMAZ .

SORU-Yurtdışı dil okullarında yaş sınırı varmıdır?

CEVAP-YURTDŞINDA DIL EĞITIMI ALMAK ISTEYEN HER YASTAKI KIŞILER GIDEBILIR VE DIL EĞITIMI ALABILIRLER .FAKAT BELLI YAS GRUPLARINA GÖRE SINIFLANDIRILIRLAR ,ÖRNEĞIN 13-17 YAS GRUBU AYRIDIR 17-25 YAS GRUBU AYRIDIR .

Size en uygun programın belirlenmesi için SD yurtdışı eğitim danışmanlarından  yardım alabilirsiniz.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder