21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-BOSNA HERSEK’TE ÜNİVERSİTE

BOSNA HERSEK’TE ÜNİVERSİTE

Türk öğrencilerin yurtdışı eğitim hayallerini seçeneklerinde cazip bir alternatif olan kardeş ülke Bosna Hersek’te eğitim almak Türkiye’de eğitim almaktan daha kolay ve ekonomiktir.
Bosna Hersek’teki üniversite harçları ve yaşam giderleri ülkemiz ve diğer Avrupa ülkeleri ile kıyaslandığında ortaya çıkan sonuç Bosna Hersek’in daha uygun olduğunu göstermektedir. Öğrencilerin aylık maliyetleri(yeme-içme-konaklama) tahmini olarak 750-1250TL arasındadır.
Bosna Hersek ile ülkemiz arasındaki ortak kültür ve yaşam şartlarını tanıdıkça kendinizi ülkenizdeymiş gibi hissedeceksiniz.
Kaliteli bir eğitim sistemine sahip Bosna Hersek üniversiteleri Dünya ile yarışıyor! Eğitim son derece ileri seviyededir. İkinci Dünya Savaşından sonra hızlandırılan eğitim çalışmaları ülkenin gelişmesinden önemli bir role sahiptir.
Sınav engeli olmadan istediğiniz üniversite dilediğiniz bölümü sadece lise diplomanızla okuyabilirsiniz. Lise diplomanızla doğrudan başvuru yaparak bu ayrıcalıklı eğitimin bir parçası olabilirsiniz. Mezun olduğunuzda da uluslar arası geçerliliği olan bir diplomaya sahip olacaksınız. YÖK denkliği sizin için önemliyse eğitimi alacağınız bölümle ilgili alanda LYS(YGS) sınavında barajı geçmeniz yeterli olacaktır.
SD Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığının Danışmanlık ve Destek Hizmetleri
Geleceğinizin yapı taşını belirleyecek olan bu süreçte her şeyin en iyisine ihtiyacınız olacak. Hem ülkemizde hem de Bosna Hersek’te kaliteli ve güvenilir bir danışmanlık hizmeti sizleri bekliyor. Binlerce öğrencinin ilk tercihi olan SD ile kaliteli ve güvenilir bir danışmanlık hizmetiyle, Bosna Hersek’te ekonomik şartlarda, kaliteli eğitim alarak birçok imkâna sahip olabileceksiniz. (Mavi Diploma, Yök Denkliği, Yaşam Güvenliği, Staj İmkânları, Oturma Hakkı, Çalışma İzni…) 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder