19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Makedonya Struga Üniversitesi

Struga Üniversitesinde Türkçe Eğitim


yurtdışı eğitim


Uluslararası Struga Üniversitesi;
       Euro College olarak 2007-2008  öğrenim döneminde acılan bu üniversite 208 yılında denklik kazandı.daha sonra struga üniversitesi olarak yoluna devam eden üniversite dünyada ki eğitim sistemlerini takip eden ,kaliteli eğitim veren ,bilimsel caloşmaları destekleyen genç bir üniversitedir. Sturga  üniversitesinin eğitim dili MAKEDONCA idi .türkiyeden gelen öğrenci sayısıgittikc arttı ve üniversite TÜRKCE eğitim verme kararını aldıStruga sehri makedonyanın güney batı konumunda bulunmaktadır .ohri gölünün kıysında olması trizm acısından sehri popüler kılmıstır .
     Üniversite makedonyanın trustik güzel sehirlerinden biri olan strugada dır . Bu Üniversiteye kayıt yaptıran öğrenciler Struga gibi güzel b ir sehrin avantajlarındanda yaralanacaklar dır.  
Struga üniversitesinde okuyacak öğrencilerin yasam masrafları ;
Yıllık harc ücreti 2400 € olan üniversite nin ücretini 12 eşit taksitte ödeyebilirsiniz .
Makedonya dünyanın en ucuz ülkesidir .burada yemek içmek oldukca ucuz dur .barınma ve ulasım parası olmayan öğrenciler cok ucuza hatta türkiyede okumak dan daha ucuza uluslararsı standartta eğitim alacaklardır.
Struga üniversitesi bölümleri
Türkçe Eğitim Alabileceğiniz Bölümler;
Yıllık harc ücreti 2400 €dur
Öğrenciler 12  esit taksitte ödeyebilir .
-Hukuk,
-Ekonomi ve İş  ,
-Dedektiflik ve kriminoloji ,
-Bilgisayar Bilimleri (Mühendislik ) ,
-Pazarlama ve Finansal Yönetim ,
-Diplomasi ve Uluslararası İlişkiler,
-Mimarlık ve dizayn,( 2014-2015 yılımda açılacak )
-Elektro mekanik mühendisliği, ( 2014-2015 yılımda açılacak )
STRUGA ÜNİVERSİTESİ YÖK DENKLİĞİ VARDIR .
Struga üniversitesinin  türkiyede anlaşmalı oldugu üniversiteler.
-trakya üniversitesi
-ordu üniversitesi
ORDU ÜNİVERSİTESİ-MEVLANA DEĞİŞİM PROJESİ HAKKINDA
http://www.yok.gov.tr/web/mevlana  detaylı bilgi için tılayınız .
Mevlana değisim programı Türkiyedeki egitim veren üniversiteler ile yurt dışında egitim veren üniversiteler arasında öğrenci ve öğretim elamanı degistirme programıdır.
Değişim programlarına katılmak isteyen öğrenciler en az bir yıl en fazala da 2 yıl bu değişim programına katılabilirler .Öğretim görevlileri ise en az 1 hafa en cok 3 ay için yüksek öğrenim programında ders verebilirler .
Struga üniversitesine kayıt kosulları;
Lise diploması olan her kes kesin kayıt garantisi ile SD yurt dışı eğitim ile üniversiteye kayıt olabilir.

SD  yurtdışı eğitim danışmanları  üniversiteye kayıt ve makedonyada yapılması gereken prosedürler acısından sizlerden evrak isteyeceklerdir .evraklarını tamamlayan öğrencilerin işlemleri SD tarafından yapılacaktır .
EGİTİM DİLİ –Türkce dir  İngilizce dil eğitimi almak isteyen öğrenciler içinStruga üniversitesi ÜCRETSİZ İngilizce eğitim verir.
MAKEDONCA öğrenmek isteyenlere Struga Üniversitesi ücretsiz makedonca dersi veriyor.
Struga üniversitesinden 2 yabancı dil ile mezun olmak mümkün dür. Yerel halk Makedonca ve İngilizce konusmakta olan bu ülkede pratik yapma  olanagı da oldugundan dolayı dilleri pekiştirmek cok kolay olacaktır .Öğrenciler  çift yabancı dil ile mezun olurlar .
STRUGA ÜNİVERRSİTESİNDE KONAKLAMA.
Struga üniversitesine kayıt yaptıran öğrencilerden konaklama ücreti alınmaz .Struga üniversitesi bünyesinde olan yurtlarda öğrenciler ücretsiz konaklama fırsatından yararlanabilirler. Sadece Elektrık su ve internet için aylık 35-40 € civarında ücret ödenir .
Yurttaki imkanlar sunlardır ;
-sınırsız internet erişimi
-türkiye televizyon kanalları (atv.show tv,kanal d,star vb)
- her odada iki tek kişilik yatak
-her odada banyo
-üniversite yurt arası uzaklık yürüyüş mesafesinde olup ayrıca üniversitenın servisleri de bulunmaktadır .
STAJ KONUSUN DA DESTEK
Struga üniversitesinde eğitim alan öğrenciler yaz aylarında üniversite işbirliği ile Amerikada staj  calışma yapma  imlkanına sahip olurlar.
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder