21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-OTTAWA DİL OKULUMUZ

Ottawa Hakkında

Ottawa, Kanada'nın başkenti ve dördüncü büyük kentidir. Ottawa Vadisi'nde kurulan kent, Ontario eyâletinin güneydoğu ucundadır ve hemen Québec eyaleti sınırındadır. Ottawa aynı zamanda Kanada'da iki resmi dile (İngilizce ve Fransızca) sahip olan tek kenttir. İngilizce ve Fransızca dilleri hukuken eşittir ve bütün resmi belgelerde, kamusal alanlarda (sokak ve yer adları gibi) birlikte kullanılmaları zorunludur. Ottawa'da halkın %32'sinin anadili Fransızca'dır.

Okul Hakkında

Okul Ottawa şehir merkezinin kalbinde yer almaktadır. Sadece birkaç dakika içinde, öğrenciler yakındaki sanat galerileri, müzeler ve dünyaca ünlü By Ward Markete yürüyebilirler. Bu Pazar açık hava dükkanları, çok geniş restoran, bar ve gece kulüpleri ile tanınır.
Okulun ilk günü yapılacak seviye tespit sınavı ile sizin için en uygun sınıfa yerleştirileceksiniz. Vancouver'daki okulumuzda dersler Pazartesi'den Cuma'yadır ve resmi tatillerde kurs yoktur. Kurs sonunda her öğrenci katıldığı dersleri ve seviyesini belirten bir sertifika alacaktır.

 
  
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder