19 Aralık 2013 Perşembe

YURTDIŞI-Makedonya'da Sınavsız Üniversite Kayıtları Başladı!

Sınavsız Üniversite Kayıtları Basladı


yurtdışı eğitim


Ss. Cyril and Methodius Universitesi;
Kiril metodi üniversitesi 1941 yılında kurulmus  makedonyanın en köklü üniversitelerinden biridir .türkiyede ki odtü üniversitesi ayarında bir üniversite olup   avrupanın en iyi üniversiteleri arasında dır. Kiril metodi üniversitesi Bologna anlasmasına tabi olup ETCS –Avrupa kredi transver sistemini uygulayan bir üniversitedir( 1 ETCS KREDİSİ 30 CALIŞMA SAATİ OLUP YILLIK 60 ETCS KREDİDİR .)KİRİK METODİ ÜNİVERSİTESİ AB kriterlerine baglı olup yüksek öğretim programları uyumlulugu açısından akritidedir.
EGİTİM DİLİ –Makedoncadır.
Üniversite ye kayıt olmak için lise diplomanız yeterli olup hic bir sınava  girmeden lys ve ygs sınavlarına girme sartı aramadan SD yurtdışı egitim kaydınızı KESİN KAYIT  garantisi VERİYOR . 
Not-diplomalar uluslar arası gercerliliği olup ülkemizde YÖK DENKLİĞİ VARDIR.
Sunulan eğitim metodu
-BA-180 kredi olup egitim 3 yıldır
-MASTER-120 Kredi olup iki yıldır .
-DOKTORA-180 Kredi olup  3 yıldır.
Not Sistemi;
10 –(a) – mükemmel
 9-    (b) -  cok iyi
 8-    (c)  - iyi ama hatalar var
 7-    (d)-  önemli eksikler var  tatmin edici
 6-    (e) -  yeterli
 5-     (f) - kalmak
Akademik takvim ve önemli tarihleri;
güz  ve bahar  dönemi olarak  2 dönem egitim verilir.
güz dönemi- 15 eylül -31 aralık
Bahar dönemi-1 subat -15 mayıs
FAKÜLTELER
-Tıp Fakültesi-3000 €
ÖN LİSANS BÖLÜMLERİ (3+1 yıl okunur )
Hemşirelik -2000 €
Logopedi -2000 €
Fizik Tedavi  -2000 €
Radyoloji Teknikerliği -2000 €
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder