21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-NİCE DİL OKULUMUZ

Nice Hakkında

Fransa’nın güney kıyılarında yer alan Marsilya ve Cenova arasında bir şehirdir. Nice sahilleri ile her yıl binlerce turisti Fransa’ya çekmektedir. Şehir ılık Akdeniz iklimi ile bilinmektedir. Şehrin görülmesi gereken yerleri arasında; Colline du Chateau, Asya Sanat Müzesi, Musee Chagal ve Musee Matisse vardır. 
Okul Hakkında
Okul Beleepoque dönemine ait oldukça güzel bir binada konumlanmıştır. Tren ve otobüs istasyonuna oldukça yakın bir mesafededir. Kumsala sadece 10 dakika mesafededir. Genelde öğrenciler ders aralarını ve boş vakitlerini kumsalda geçirmektedir. Okulda aydınlık sınıflar, öğrenci salonu ve kablosuz internet bağlantısı vardır. 
 
 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder