21 Aralık 2013 Cumartesi

YURTDIŞI-UKRAYNA'DA ÜNİVERSİTE


Ukrayna'da Üniversite Eğitimi
Ukrayna'da üniversite eğitimi almak son yıllarda çokça tercih edilmektedir çünkü Ukrayna üniversiteler AB ülkelerince tanınmakta ve YÖK Ukrayna'daki üniversitelere denklik vermektedir. 

DOĞU AVRUPA'NIN IŞILDAYAN İNCISI UKRAYNA ÇOK ÖNEMLI ÜNIVERSITELERE EV SAHIPLIĞI YAPMAKTADIR.

Değerli Akademik kadroları, dünyaca kabul edilen başarıları ve buluşları ile Ukrayna'daki üniversiteler binlerce öğrenciyi kendine çekmektedir.

UKRAYNA'DA EĞITIM ALMAK TÜRKIYE'DE BIR VAKIF ÜNIVERSITESINDE EĞITIM ALMAKTAN ÇOK DAHA EKONOMIKTIR. 

Hem kaliteli hem de ekonomik bir eğitim almak istiyorsanız Ukrayna sizin için büyük bir fırsattır çünkü Ukrayna'daki üniversitelerin büyük bir çoğunluğunda okul yıllık harcı ve yurt konaklama ücreti toplamda yıllık 2500 - 3000 Dolardır. Ayrıca üniversite sınavının yorucu stresine katlanmak zorunda değilsiniz çünkü Ukrayna'daki üniversiteler kayıt için lise diplomanız yeterli olacaktır. İlk yıl Ukraynaca dil hazırlık kursuna katılarak istediğiniz bölümde okuyabilirsiniz. 
Ukrayna'daki üniversiteler Bologna sürecine tabidir bu nedenle buradan alınan diplomalar hem AB ülkelerin hem de YÖK tarafından Türkiye'de tanınmaktadır. Ukrayna ve Türkiye arasında gelişen siyasi ilişkiler de üniversitelerin tanınırlığını pozitif yönde etkilemiştir. 

RUSÇA VE UKRAYNACA DILLERININ ÖĞRENILECEĞI EN IYI YER UKRAYNA'DIR!

Ülke eski bir SSBC ülkesi olduğu için Rusça Ukraynaca'nın yanında yaygın olarak kullanılmaktadır. Bu nedenle bu iki dili öğrenip geliştirmeniz çok kolay olacaktır. 
Donanmaci Mahallesi Izmir , Karsiyaka
tel/fax- 0 232 441 74 34
Gsm:0(507) 917 37 50
skype/sdworldyurtdisiegitim
facebook/sdyurtdisiegitim.com
msn/sdworldyurtdisiegitim@hotmail.com
www.sdyurtdisiegitim.com.tr
E-mail: info@sdyurtdisiegitim.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder